Det är banne mig tur...

... att jag har en inbyggd väckarklocka för annars hade inte min flock kommit upp i tid idag. Risken hade då varit stor att MOR kommit för sent till jobbet, LILLMATTE till skolan och jag & FAR till min blodprovstagningstid och det hade inte alls varit bra.

Men det är banne mig inte tur att kranen där upp gått sönder igen (FAR kunde du inte fixat det bättre i lördags natt?). Jag VILL INTE att det regnar när jag skall på jaktkurs, men om vi alla håller tassar & tummar så har kanske kranen lagats igen tills ikväll. Sedan hoppas jag att våra små dagliga träningspass visar på framgång ikväll och att vi får godkänt på "läxan". 

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ja det var ju en himla tur. Särskilt med tanke på din veterinärtid. Någon inbyggd väckarklocka har jag sannerligen inte. Jag sover så länge Matte sover så mig kan hon inte alls lita på när hon behöver upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback