Fel på kranen...

... måste han ha där uppe idag för annars hade han väl inte slösat så på vattnet!? Någon som känner någon billig men bra rörmokare som vi kan tipsa honom om?

Idag har det verkligen varit en riktig ofrivillig slöedag... har blivit rätt mycket ryggläge om man säger så och så blev jag utelåst på balkongen:

Kanske inte riktigt helt sant... jag glömde att jag gå ut där genom sovrummsbalkongdörren!

Men iväll blev jag rejält trött på skiten och körde huvudet under fällen:

Nä, nu får denna dag vara slut... jag går och lägger mig och håller tassarna för att kranen blir lagad tills imorgon. Förresten kanske FAR håller på att fixa det för han gick iväg strax efter 21 och lär inte komma hem förräns vid 8-tiden imorgon bitti, ja så är det nog!

Kommentarer
Postat av: Zico Blöt

Hoppas verkligen att din FAR fixar kranen tills imorgon! Pälsen min har varit blöt från 07.00 till nu 23:00! Imorgon ska vi träna sök och jag vet att blöta figgar är sura figgar :(

Tassar

Z

2008-08-23 @ 23:45:20
Postat av: Lakrits

Utelåst på balkongen...jo visst va...



Jag tycker också det har varit väl blött idag. Men det blir förhoppningsvis torrare väder imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback