LILLMATTE...

... har äntligen kommit hem!!!

Strax innan 16 gav vi oss iväg till Sturup för att möta & hämta hem henne.

Det blev ett väldigt kärt återseende, inte så konstigt hon har ju varit i franska Biot i en hel månad. När jag fick syn på henne genom glaset in till ankomsthallen blev jag så överlycklig, jag försökte ta mig in på alla sätt och vis, men jag lyckades tyvärr inte. Det tog sedan en liten stund innan hon fått sin väska och under tiden så låg jag lugnt och stilla och väntade. Innan planet hade landat så gick vi på en liten flygplatssightseeing och det var lite spännande tyckte jag, mycket 2-beningar med massor av resväskor, tyvärr verkade många lite stressade, dom sprang på korsan & tvärsan.

På hemvägen blev det en tur inom affären för MOR & LILLMATTE, kylen behövde fyllas på för nu är det LILLMATTES tur att vara ensam hemma en hel vecka.  Under tiden gick jag & FAR en promenad bortom Malmö Djursjukhus, dom har renoverat ett bra tag men nu såg det riktigt fint ut tyckte jag.

När vi kom hem blev det mycket mys i LILLMATTES säng, hon hade allt saknat den lite grann, men jag har passat den åt henne.

Strax efter 19 kom oxå ÄLDREMATTE hem och hela familjen var återförenad och kunde strax innan 20 avnjuta en god middag med efterrätt tillsammans.

Imorgon förmiddag bär det av till Stockholm och på söndag bär det av därifrån till Bastudden tillsammans med Lakkan, Marie & Ellinor. Tänk att jag skall få tillbringa mer än en hel vecka med min bästis och hennes urgulliga matte Marie med syster. Bättre semester kan man nog inte få!

MOR & FAR dom flyger till Sicilien, vilka gottegrisar!

Även om jag skall på semester så kommer jag säkert att blogga lite, tror nog att jag får låna Lakkans dator, så kika gärna in och se vad vi hittat på för roligheter.

Kommentarer
Postat av: Pinnen

Välkommen till Stockholm. Vi ses i kväll! Hoppas resan gick bra.

2008-08-08 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback