Plöstligt händer det...

... men tyvärr gällde det INTE oss denna gång heller!

MOR & Zicos matte Heléne känner definitivt inte för att gå tillbaka till deras arbete på måndag efter 4 veckors semester. Så MOR tänkte tanken att köpa en trisslott för "dom" säger ju att plötsligt händer det. Heléne ville så klart oxå tro på detta så hon hängde på. Vi var och köpte 2 lotter, tyvärr fick jag inte följa med in så jag kunde inte lukta mig till 2 vinstlotter och då gick det som det gick, MOR drog två nitlotter.

Nu är MOR lite desperat bara en ledig dag kvar tills på måndag. Hon har ett förslag, kanske är det bättre vinstchans i Hjärup, Heléne & Zico kan ni fixa 2 lotter imorgon och skrapa dem fort som attan?

Kommentarer
Postat av: E mma, S & K

Vi har försökt det där med triss och lotto hela sommaren utan framgång, så det var bara att gå tbx till jobbet efter 2 veckors semester.

Hoppas att ni mår bra, ska bli jätteroligt att träffa er på onsdag för det va riktigt längesedan!

kramar till er

Postat av: Heléne och Zico-BB

Attans också!

men nu är jag på jobbet och ska väl klara denna dag i alla fall :)

Men på lunchen skall det inhandlas 2 lotter, men inte i Hjärup utan i Lund. Håll tummarna!

Vi har "date" med Marie och Lakkan ikväll - kommmer ni?

/Heléne

2008-08-18 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback