Alla Hjärtans dag...

... varför skall man ha en speciell dag och fira detta för? 

Jag personligen visar min kärlek♥ alla dagar året om till dom som jag älskar, är det inte så det skall vara, eller?

Men jag tycker nog att det mysts lite mer än vanligt i min omgivning.

Det började faktiskt redan imorse. Jag fick syn på Emmy i M-parken, normala dagar väntar vi inte in henne på vår runda, men idag gjorde vi det. MOR sa: "det är bara för att det är ALLA ♥ DAG idag". Himlans kärt!

Har fått käka rätt många hjärtegodisar och fick ett smaskigt grisöra av Guinness, eller snarare av hans matte. Jag har klarat "uppståndelsen" väldigt bra men MOR blev allt lite chockad när hon kom hem ifrån jobb. Hon blev nämligen uppvaktad av FAR, han hade varit ute och shoppat alldeles själv. Ni undrar förstås vad hon fick, jo hon fick en digital fotoram så att bilder och filmsnuttar hela tiden kan visas på mig (FAR tycker nämligen att han inte får se bilderna som MOR tar på mig, hon bara "gömmer" dom i sin dator påstår han).

Kan inte låta bli... måste bara starta en tävling till fastän den andra fortfarande pågår.
Vad tisslar & tasslar Bell & Tess om tro?
image412

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback