Jag var bara...

... tvungen att...

MOR skulle upp och kissa inatt och när hon skall resa sig upp så kunde hon inte stödja på sin häl (pga hennes s- - - - s hälsporre) så hon tappar balansen, skall förhindra att trilla över mig, så hon faller mot sängbordet. När hon tagit sig upp igen slänger hon sig på sängen: Det kommer några konstiga ljud och jag var bara tvungen att.... hoppa upp i sängen och trösta henne. Hon låg blixtstilla, jag var bara tvungen att.... kolla att hon andades, så jag lade mig raklång på hennes rygg. Hon andades och strax därefter kvickande hon till och bad mig snällt att lämna både henne & sängen. Hon tog sig upp med lite besvär, höger sida hade tydligen fått sig en rejäl törn.

Men jag kan rapportera att det verkar till att vara rätt OK nu, lite blåmärken har slagit upp, men man får tänka positivt, det kunde slutat olyckligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback