Nu får...

... jag ingen tjej på stadsbesök på ett par veckor. Lakrits var väldigt nära sin löpning, det märkte jag så glasklart i söndags och igår var det så dax, attans oxå. Nu lär det dröja ett tag innan det blir TJOCKKORVSÄTNING. Hur jag skall kunna koncentrera mig på spårandet på lördag blir en helt annan fråga.

Imorgon flyttar det in en liten brun flattetjej i mitt kvarter, hon heter Grappa-Brunfia och är lillasyster med Guinness. Men en sak är nog säker, det lär väl dröja lite innan hon oxå kan få mig till att bli lite knasigare än vanligt.
Så här ser hon ut den lilla sötnosen och jag och min flock hälsar henne "Välkommen till Maaaaaalmööööööööö":
image426

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Hon var allt en liten sötnos. Hoppas hon känner sig välkommen nu till stan, du får ta väl hand om henne när ni ses i parken sedan.

2008-02-28 @ 22:50:43
Postat av: Lakrits

Jag håller med om att det är trist att det inte blir stadsbesök på ett tag. För min del kunde det gärna bli av men jag har förstått att du inte kan träffa mig som vanligt för att jag är alldeles för intressant. Konstigt men jag får väl acceptera läget.

2008-02-28 @ 22:52:26
Postat av: Wallander

Jag har lovat Guinness att vi skall lära henne allt vi kan och lite till!

Jag VILL träffa dig... men det funkar inte riktigt... när du är så där extra doftig. Men veckorna går snabbt, så vi får bita ihop lite under tiden bara.

Postat av: Guinness

Idag ska jag tydligen åka till Hammenhög och hämta hem min lillasyster vad det nu innebär. Men det låter gulligt:

MIN LILLASYSTER

2008-02-29 @ 07:55:11
Postat av: Wallander

Guinness, det låter gulligt men undrar om du egentligen förstår vad det innebär i praktiken?

Det kommer att bli full rulle i erat hem nu ett bra tag framöver. Du kommer ha henne svansande omkring dig hela tiden, jag vet att hon kommer att se upp till dig men jag har hört att LILLASYSTRAR kan vara rätt jobbiga oxå ibland (men det är som sagt bara vad jag hört, har ingen egen erfarenhet).

Skulle du tycka att hon blir för jobbig någon dag, så får du höra av dig, vi kanske kan hitta på någonting du och jag då.

2008-02-29 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback