Vart tog...

... MOR vägen?

Jag & FAR mötte MOR nere på gatan när hon kom hem från jobb. Vi fortsatte vår runda och MOR sa att hon gick hem så länge, men när jag kom hem så var hon inte hemma... jag blev jätte besviken.

Jag har legat och väntat vid dörren hela kvällen, MOR behagade komma hem först 22.30, vilken nattramlare alltså. Jag krävde en förklaring och köpte den när hon väl berättat. Hon hade varit på Östra Sallerups jakt & viltvårdsföreningens årsmöte. Det var lite viktigt faktiskt, för det är där igenom som jag skall forsätta utveckla min kunnighet inom viltspårandet. Vi börjar träningen redan nu på lördag och det skall bli jätte roligt att spåra i spår som lagts av 2-beningar som jag aldrig träffat förut. 

Min besvikelse försvann ytterligare när jag fick en present som MOR fått med sig hem från Ann & Elliot. Jag roade mig en lång stund bara att få av pappret, efter ett tag så trillade en rolig boll ut + 2 strutsbenar, den ena åkte ner på studs. Man tackar & bockar för uppvaktningen.

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Såå söt vovve =D

Postat av: Lakrits

Roligt att presenterna fortsätter ramla in. Och snart fyller ni ju år, det är inte många veckor kvar nu.

2008-02-27 @ 08:27:55
Postat av: Elliot

En cool kille ska väl ha en dito boll? =0)

Jag var oxå lite besviken och undrande igår kväll...å när matte kom in så slutade jag aldrig att snusa,sniffa och vifta på svansen.Tyckte lixom att doften kändes bekant...undrar i vems bil hon suttit;D

2008-02-27 @ 11:17:50
Postat av: Wallander

Lakrits, ja just det ja, snart fyller vi oxå år. Det har jag inte ens tänkt på, för mig har det verkligen varit "födelsedag" i flera dagar i sträck nu känns det som.

2008-02-27 @ 22:29:38
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Wallander

Elliot, jag vems bil kan det ha varit som din matte suttit i, min kanske?

2008-02-27 @ 22:32:28
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback