En riktig...

... kyss på läppen fick MOR utav Tarzan ikväll.
 
Vi 20-snåret tog vi oss ut för kvällens långrunda. Igår bestämdes det att vi skulle promenixa hem & gratta Tarzan. Det är en tur på ca 40 minuter one way. Strax innan Söderkulla så ringde MOR till MORMOR och sa att vi snart var framme, detta för att det skulle bli lugnast om vi träffades på gården istället för uppe i lägenheten.

Tarzan blev riktigt glad och som tack för presenterna så gav han alltså MOR en riktig kyss som resulterade i att MOR nu sitter med en rejäl fläskläpp. Det finns många sätt att tacka på och detta var ett!!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Jag råkade ge matte en tjong på näsan för ett tag sedan (kom liksom under hennes ansikte och såg mig inte för när jag dängde upp huvudet). Matte fick näsblod och jämrade sig ohyggligt. Det är lite klent virke i tvåbeningarna ibland tycker jag.

Postat av: Wallander

Håller med dig, det är inte mycket dom står pall för dom där 2-beningarna, annat är det med oss.

2008-01-22 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback