Tack & lov...

... alla mina bilder finns i säkert förvar på en extern hårddisk (dock icke min för en egen skall inköpas först imorgon). Mina mail, mailadresser samt mina dokument ligger förhoppningsvis oxå där

Men trots alla försök till självlagning av systemet, försök med si & så och tillslut hel utblåsning och total återställning så tog det 2 sekunder sedan uppstod samma fel igen.

Nu är det till att leta fram kvitto & garantin för imorgon kväll bär det av till försäljningsstället. Hoppas bara att dom inte börjar dividera med MOR för då ligger dom riset till!

Nu lär jag väl få flörta lite extra med FAR varje kväll... men det skall nog inte vara så svårt... han är inte så svårflörtad.

Det lär väl ta sin lilla tid innan dator är tillbaka, men har vi tur så kanske ÄLDREMATTES fd arbetskollega kan snabba på det hela, hon arbetar nämligen just på reklamationsavdelningen.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Åh vad glad jag blev!!! Duktiga den som lyckades rädda bilderna. Det var ju huvudsaken. För lagningen går väl på garantin.

Postat av: Wallander

Ja det är tur att man har datakunniga 2-beningar i släkten. Datorn är felanmäld och skall hämtas av ett bud inom 3 dagar, sedan kan det ta upp till 14 dgr innan man får tillbaks densamma eller en ny.

2008-01-22 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback