Berömmelse...

... fick jag idag av MOSTER.

Jag & MOR promenixade ner på stan för att kolla in MOSTERS nya företagslokal. Det var för tillfället rena byggarbetsplatsen och ej lämpligt för små 4-beningstassar att trampa omkring (men jag hoppas att jag får komma med in någongång när det är färdigbyggt). Så när jag hälsat färdigt på MOSTER med familj så placerade MOR mig lös på innergården och där låg jag så snällt & lydigt tills MOR kom ut igen. Det dröjde ett bra tag tyckte jag... men jag hörde ju dem prata hela tiden så jag visste att de inte var så långt borta. Så klart blev jag belönad med några godbitar när dom kom ut från lokalen igen.

Vi traskade sedan hemåt igen i sakta mak, tog en tur genom Slottsparken/Kungsparken för vädret var underbart, det gick bara inte att vara inomhus.

På tal om inomhus... imorgon åker vi till Bastudden (igen) med Lakkan & Marie så inomhus i helgen tänker jag faktiskt bara vara när jag skall äta och sova. För visst kommer sommaren nu... det måste den göra för MOR går på semester imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback