Det har skett...

... något riktigt roligt idag på morgonen, min älskade Lakrits-tjej har blivit champinjoninna!

S VCH CONCURRO BISCOTTI visst passar det oxå henne bra?

Jag & MOR har fått den stora äran att tillbringa em/kvällen med henne & matte Marie och vilket firande det blev sen.

Först fick vi bada hur mycket vi ville och tro det eller ej så smög det sig in lite apporteringsträning. Här är några härliga badbilder. Här kommer vi tillsammans:

oxå här men jag något efter:

men här lyckades jag vara först:

När det var drickepaus för oss alla så råkade vi komma lite väl nära MORS sandaler och vi däckade av någon konstig anledning:

När vi vaknat till liv igen så promenerade vi hela vägen tillbaka till bilarna och förlyttade oss till en ny helt underbar plats här på jorden. Här blev det lite badande igen men oxå grillning och så klart presentöverlämning:



Det tog lite väl lång tid att få upp paketet så jag fick gå dit och kolla om dom behövde hjälp, men tyvärr behövde dom inte det:
 
Nä nu är det läggdags, man kan bli rejält trött bara av att fira champinjoner oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Enzo

Vilket myspysigt firande du haft med din champinjoninna. Men jag undrar en sak bara. Hur sjutton kunde din MOR veta vilket datum det skulle stå på plaketten på pokalen?

2008-07-31 @ 23:46:42
Postat av: Wallander

Min MOR är synsk visste du inte det?



Nä skämt åsido, MOR visste inte... vi har försökt att pumpa dom på när det var dags men deras läppar har varit förseglade (vilket våra oxå fr o m nu skall vara gällande viktiga händelser). Men det mesta var planerat och det var lixom bara att "trycka på knappen", tur att Marie ringde och väckte MOR så fort det var avklarat imorse så att vi hann innan tryckaren gick hem för dagen.

Postat av: E mma, S & K

Hallå!

Vilet par ni är du och Lakris!!

Hoppas att alltär bra med er, men att döma av bilderna ser det ut att vara toppen!

Läste att ni varit och tränat , med Kent vi kommer oxå att vara med på Kursen! Så om inte förr sås sen vi på Järavallen



kramar Emma & gossarna

2008-08-01 @ 08:34:24
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Hej i sommarvärmen!

Nu är min bil fit for fight igen - precis lagom till det ska börja regna :D

Pokalen du förärade "Lakkan" är ju bara så fin - misstänker att den kommer att få en hedersplats i deras hem föralltid.

Hoppas att du och Lakkan fortfarande vill prata/umgås med oss, som inte har så fina titlar :(

Vi jobbar hårt på svensk spårchampion-SSCH(eller hur det nu förkortas), men jäklar vad det kommer att bli tufft. Men ännu tuffare är att bli SBCH - då får man byta ras. Men kan människor byta kön - så kan väl vi jyckar byta ras - tror jag ska satsa på att bli en svart terrier :D

Tassar&Kramar

Zico-Bus

2008-08-01 @ 18:04:34
Postat av: Wallander

Zico, vad bra att bilen är ok igen, tyckte faktiskt lite synd om din matte i lördags när de andra i---t bilisterna gjorde både det ena och det andra tecknat till henne. Dom borde väl fatta att man inte kör i 45 om allt fungerar som det ska!!! Förresten vad spelar det för roll om det regnar, visst är skönare och träna då än i 30 graders solsken!!!



Jag tror faktiskt du har bättre förutsättningar på SSCH:et än SBCH:et och ärligt talat så tror jag inte riktigt att du skulle passa som en svart terrier!

2008-08-01 @ 22:28:33
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Tack för all uppvaktning Walle. Det var en toppendag tycker jag!

2008-08-02 @ 10:13:25
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback