Hipp Hipp Hurra...

... idag har det varit MORMOR & Moster Kerstins födelsedag!

MORMOR har rymt fältet och åkt iväg till Side... men Moster Kerstin hon höll sig hemma hon.

MOR & FAR var där och grattade henne men jag fick stanna hemma hos LILLMATTE pga det kan bli rätt stökigt med en massa gratulanter. Men när MOR kom hem så tog hon ut mig och då promenerade hon och jag dit bort för att det var flera "panschisar" som jättegärna ville träffa mig. Vi gick upp bakvägen så att vi kom upp till terassen och då kom alla tanterna ut dit för att "studera mig". Dom tyckte jag var en jättefin kille och jag blev bjuden på lite smakprov på maten som 2-beningarna intagit tidigare. Rostbiff & skinka det var riktigt mumsigt, ja så mumsigt att jag inte ville gå därifrån. MOR hann gå en riktigt lång bit innan jag bestämde mig för att följa med henne hem igen. Men MOR lovade att vi en dag skall gå och hälsa på en av de gamla tanterna som MOR inte har träffat sedan hon var liten och det är ju en himlans massa år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback