3 meter...

... längre än så är det inte kvar fram till bilen nu, fasicken vad lättlurad man är!!!

Jag hade himlans bråttom in genom dörrarna idag & sedan gick jag faktiskt också ända fram till MOR & bilen strax efter att jag tömt skålen. Jag kände mig inte helt bekväm med det men gjorde det självmant ändå.

Undrar vad som skall hända när metrarna fram till bilen tar slut? Sätts skålen in i bilen så vet e katten om jag vill vara med på detta längre.

Imorgon lär köttbullarna bytas ut mot kyckling har jag hört ryktas om, låter inte helt fel det heller.

Förresten idag har de första bilderna publicerats på Currys & Jåkers söta små puppiesar. Håll med om att dom är bedårande. MOR har jag verkligen oxå varit så liten?
image447

Kommentarer
Postat av: Enzo

Visst är de underbara, Lill-Prinsen och Lill-Sessan?

2008-03-21 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback