Lite annan...

... miljöträning har jag oxå fått idag. Jag har fått åka stadsbuss med LILLMATTE. Jag fick följa med henne när hon skulle hämta lite saker hos en kompis. Jag tycker om att titta ut när jag åker buss så vi brukar placera oss där där barnvagnarna brukar vara, dvs om det finns möjlighet, vilket det gjorde idag. Jag hoppade upp med framtassarna mot räcket en stund men sedan upptäckte jag att det var säkrare och mysigare att kolla ut från LILLMATTES knä istället. Jag charmade faktiskt oxå några pensionärsdamer. Dom tyckte jag var så fin, snäll & duktig och sa att jag verkligen visste hur man uppför sig på en buss. Det var tur att dom gått av bussen innan mig, dvs att dom inte såg så bråttom jag hade ut ur bussen när det var vår tur att gå av.

LILLMATTES kompis har oxå en hund, hon morrade & skällde på mig efter noter och det fanns inte en chans att hon skulle släppa in mig över deras dörrtröskel. Jag fick snällt sitta utanför och vänta tillsammans med LILLMATTE medans sakerna hämtades som vi skulle ha med hem. Tuff brud den där!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vilken knasboll. När hon kunde haft en trevlig stund med att lära känna dig istället. Du får komma till mig för jag blir ALLTID glad när jag ser dig.

2008-03-19 @ 22:44:11
Postat av: Tessie

Vilken tokig tjej! som morrar på dig! Vad duktig du e som åker buss, jag tycker de är jätte läskiga, och skulle behöva minst 2 kilo köttbullar för att gå på över huvudtaget.

2008-03-20 @ 09:02:20
Postat av: emma, & snart krut

Hej på er! Vi tassar in för att önska er en
-GLAD PÅSK-
Lycka till på mådag och GB träningen, vi kommer inte utan det blir lydnads träning för vår del.
krameli kram

2008-03-20 @ 10:15:15
Postat av: Wallander

Ja tacka vet jag dig Lakrits, du skulle aldrig göra så mot mig och inte du heller Tessie (tror jag).

Tessie, du skall kanske ta bussen till mig en dag för att träna lite bussåkande. Jag kan möta dig vid bussen med ännu mera köttbullar så att du har något positivt att se fram emot även vid avstigandet. Vad tror du om det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback