Om det inte hade...

... varit för MOR så hade jag nog varit minst i Lydnadsklass III vid det här laget! Hela tiden lägger hon käppar framför benen på mig.

MOR gör fel när hon skall göra helomvändningar, säger hopp & sitt i fel läge, gör fel när jag lagt mig snabbt ner under gång mm. Fattar ni nu varför jag inte kommit längre i dessa sammanhang?

Men för att inte MOR nu skall tappa sugen så måste jag berömma henne för en sak som hon faktiskt lyckades bra med idag och det var på inkallningen. Hon säger bestämt till mig att sitta och stanna kvar och sedan går hon med bestämda steg utifrån mig och vänder sig inte förräns hon bestämt sig för att stanna och vända sig om och bestämt kalla in mig.

Nästa vecka får MOR sista chansen att visa upp att hon kan bättre än så här, då skall vi tillsammans upp till bevis även om det bara kommer att vara på låtsas.

Kommentarer
Postat av: Emma, S & K

HEj Walle!!

Har du fått en make-over??? Du är säker super-snygg... Tyvärr jobbar jag på lördag så jag kan inte se dej gläns i vänstervarvet =( Men jag får kolla in dej på söndag ist!

Jag tycker dim mor är flitig som tränar & träna även om hon snubblar på kommandona ibland ;-)



Lycka till på lördag!! Hoppas vi ses på söndag!!

kramar Emma, Skott & Krut

Postat av: Lakrits

Vad ska man säga...det är väl ändå tur att vi får göra saker, sedan kan våra Mattar och Morar inte alltid göra rätt. Men huvudsaken de kan erkänna det och är villiga att lära sig. Så får man ju ta det för vad det är. Vi hundar är ju rätt så tåliga av oss.

2008-05-20 @ 10:45:11
Postat av: Carina

Ni kommer nog glänsa båda två i ringen i helgen! Håller tummarna för er!

2008-05-20 @ 22:12:51
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Zico-BB

Visst är det skönt att ha någon att skylla på :D :D

Tass&Kram

Z

2008-05-20 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback