Stolta...

... syskon med mattar efter lyckosamma jaktprovsstarter idag i Danmark.

Ulrika & Isa 1:a nkl:

Margareta & Bell 1:a i ökl:


Eftersom inte jag fick följa med till utlandet så har detta inlägg publicerats av MOR. Jag själv låg mest hemma och surade lite över att jag inte fick följa med MOR. Men MOR har sagt att om vi tränar mycket och jag bestämmer mig för att ta träningarna på allvar så kan jag mycket väl få följa med någongång framöver när vi båda är mogna för ett jaktprov vill säga.

Jag kunde knappast ha valt en bättre dag att följa med och titta hur ett jaktprov går till. Vädret var helt underbart, men kanske i varmaste laget för både 2- & 4-beningar. Att oxå få bevittna Isa & Bells 1:a pris i respektive klasser (Nkl & Ökl) var skit roligt. Att Tess tar nya tag och att Spot  fixar vattenmarkeringen är jag helt övertygad om. Vi håller så klart tummar & Tassar för er alla igen redan nästa helg.

Tack för att jag fick följa med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Walle!

Så duktiga de är de där Anthriscusarna :D Blev din matte lite sugen på att starta jaktprov nu? Go for it! Det skulle vi gjort, ifall jag inte tyckt att döa pippi var så äckliga :(

Tass

Zico

2008-05-10 @ 18:25:55
Postat av: Anonym

Jo du Zico... lite sugen blev MOR allt men det dröjer nog ett tag... poletten måste trilla ner hos oss båda på flera ställe först är jag rädd för.

2008-05-12 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback