Vill man vara...

... fin så får man lida pin sägs det, men så ser inte jag på det hela.

Ikväll kom MOR hem sent från jobbet så jag trodde faktiskt att badet skulle bränna inne, men MOR sa att det var tvunget och tur var nog det för skiten rann av mig och det hade inte varit trevligt att komma som en lortGRIS på en HUNDutställning.
 
När jag väl kommit i badkaret och MOR börjat schamponera mig jag så njöt jag i fulla drag. Ju mer hon masserade ju mer njöt jag. Innan jag fick lämna badkaret blev jag ordentligt torkad men trots det så blev det rejält blött omkring mig efter idogt skakande.

Nu har MOR gjort vad hon kan för att få mig i trim på alla sätt och vis inför 2008 års

Skånska dubbelarrangemang på Frostavallen denna helg. Nu är det upp till mig, dvs att visa upp mina bästa sidor både lördag & söndag.

Jag skall göra så gott jag kan och på söndag vet vi hur långt det räckte.

Skänk oss gärna en tanke... jag tror både jag & MOR kan behöva det!


Kommentarer
Postat av: Vittra

Du kommer glänsa som en stjärna Walle! Det tror jag du hade gjort även utan bad.



Jag har sett matte när hon skall vara fin och då kladdar hon färg i ansiktet. Så det gjorde jag oxå igår. Men matte tyckte inte jag blev fin och hade ett himla göre med att ta bort det igen...aldrig blir de nöjda!

Postat av: Lakrits

Jag håller tassarna för dig Wallander med undantag för när jag själv ska spåra imorgon för då måste jag nog koncentrera mig på det just då. Jag tycker ni är jätteduktiga! Hörde rapport via Matte att det hade gått finfint för dig på utställningen!

2008-05-24 @ 20:56:57
Postat av: Wallander

Du Vittra, jag tror det gjorde sitt med badet för min pälskvalitet var bra.



Vad hittade du på igår, körde du nosen i en färgpytts eller? Kanske inte precis rätt dag att testa ny make up!

2008-05-24 @ 22:18:01
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Vittra

Matte laserade trädgårdsmöbler igår och jag gick rakt in i penseln... Men det var brunt så det såg inte så mycket ut. Men matte var rädd för att jag skulle bli uppsvullen och reagera på det starka. Men hon tvålade in nosen och ansiktet på mig...jag som redan hade badat.....

2008-05-24 @ 22:27:51
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback