Det är inte...

... ofta det kommer post till mig, men idag kom det ett brev minsann, med bara mitt namn på.

Jag luktade mig direkt att det fanns något till mig... jag prövade först att öppna det själv, men lyckades inte riktigt, jag fick ta hjälp av LILLMATTE när hon kom hem.

Så här gulligt stod det:
Hej Walle!
Den som vänta på något gott, väntar aldrig för länge, sägs det. Jag skyller på morsan!
Nu när du skall göra debut i lydnadskarriären krävs det ju pepping före och belöning efter. Du får ta med MOR din till Arken Zoo  i Lund och proviantera lite.
Lycka till den 26/10!
Hoppas jag får komma och titta.
Din flattekompis GBM

Man tackar så väldans mycket. Massor av pepping lär behövas före och förmodligen även efteråt.

Ps. Förresten Guinness, när skall du debutera? Jag har hört att du gör fina framsteg hos Lisa.


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Så trevligt med egna brev. Jag har också fått något enstaka sådant men inget med presentkort i. Vad kul. Ni får väl ta en kik där när ni har vägarna förbi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback