Fint besök...

från Lund har vi haft idag.

Strax innan 18 dök Guinness & Grappa upp tillsammans med deras matte Lena.

Först fick vi gå en tur tillsammans med LILLMATTE & den långe smale. Sedan fick vi vars ett "Kyckling-ben" medans tvåbeningarna åt smörgåsar med massor av gott pålägg.

Jag har fortfarande lite svårt med att Guinness inte luktar som han gjorde förr... dock tycker jag att Grappa börjar lukta väldigt intressant., så jag har verkligen haft en härlig kväll skall ni veta. MOR & Lena verkade oxå ha det även om de inte alls var lika "intima". Jag hoppas att vi snart ses igen!

Avslutningsvis vill jag & MOR tacka för alla grattis i förra inlägget. Ikväll har vi anmält oss till ytterligare några tävlingar i år och nya Cool Down är oxå inhandlade. Så det gäller minsann att "smida medans järnet är varmt".

Vi fick ikväll leverans av "rutan-tillbehör" så det verkar minsann som om MOR kan tänka sig att satsa på LK II oxå så småningom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan Walle och Helene! Jo, visst ses vi på söndag i Arrie! Här satsar vi på att vila oss i form, för särskilt mycket jaktträning har det minsann inte blivit av i år... Men det blir nog kul ändå!

Postat av: Lakrits

Alltså...är inte Grappa lite väl ung för att ni ska vara intima? Jag bara undrar...



2008-10-29 @ 22:56:14
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback