Från början...

... var jag helt ute och cyklade, visste inte hur man skulle bete sig.

Eftersom detta var första gången som jag varit ute och sprungit bredvid min cyklingsgalna FAR på riktigt så tog det en stund innan jag fattade hur man skulle bete sig. Från början ville jag gärna hoppa & busa men FAR gav mig instruktioner och efter en stund så fattade jag att man skulle springa lugnt och fint bredvid.

Det är MOR som bett FAR att ta sig an cykelturerna med mig. MOR säger att detta skall vara bra för väldigt mycket... bl a bättre kondis och mer muskler och det är ju inte helt fel. Undras om det gäller oss båda, kan det vara så tro att MOR vill ha två muskolösa killar?

Jag ser redan nu framemot nästa cykeltur, man blev härligt trött och kunde med gott samvete gå & slagga ett par timmar efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback