Kvällspromenad

.... på ny mark.

Ikväll fick jag följa med MOR & LILLMATTE när de skull köra till Ingvar & Anita. MOR har agerat "datafixare" åt dem ett litet tag. Men ikväll kom dom äntligen igång och kan nu både surfa & maila.

Efter promenaden på Oskars marker så sattes jag i bilen en stund. När MOR & LILLMATTE kom tillbaka så fick jag ett supersmaskigt ben. MOR berättade att Oskar minsann har en egen välfylld godislåda i sin hall. Jag har oxå en stor låda men den är inte alltid så välfylld. Men det skall jag minsann ändra på själv nu... jag har ju ett presentkortet som jag fick med posten idag av GBM & Grappa.

Kommentarer
Postat av: Carina

GBM har jag missat... Kan inte ens gissa...

Postat av: Wallander

GBM = Guinness Bus Mus

2008-10-23 @ 23:01:11
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Min godislåda är inte alls välfylld. Matte säger att jag behöver slipa lite till på formen. Fy för...

2008-10-23 @ 23:41:10
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback