MOROTS...

... TESTET!

MOR tyckte att det såg så nyttigt ut när Krut i lördags låg och gnagde på en morot i Lomma. Så idag kom hon hem med en stor påse åt mig.

När vi varit ute och gått på kvällskanten, så skulle det stora morotstestet ske. Jag var jättenyfiken på var det var jag skulle få testa. Jag tog den försiktigt och sprang iväg med den till min tuggplats.
Jag låg en bra stund och vände och vred på den och undrade om den verkligen gick att äta?

Efter ett litet tag så prövade jag lite försiktigt:

Svårt att få grepp, fick ta tassen till hjälp:

Äsch, det var inget gott, men kul var det att tugga sönder den i små bitar som MOR fick samla ihopa sedan: 

Nej tacka vet jag grisöron!

Kommentarer
Postat av: Emma & Krut

fniss, fniss,fniss =) Tyckte du inte om moroten?? Men du smakade ju iaf....

kramar från oss

2008-10-14 @ 09:07:03
Postat av: Lakrits

Morot. Är det mat för en hund? Man är väl ingen kanin?! Nä, tacka vet jag smaskiga kex, korv, torkad blodpudding mm. Morötter kan tvåbeningarna äta själv. Tycker du gjorde helt rätt i att spotta ut bitarna.

Postat av: Margareta

Dagens ungdommar !!!!

Mina gamla hundar Molly, Snoopy, Yatsy, Victor och Blunder alla åt dom både morötter,gurka och sallad och också Jizza gillar grönsaker men Spot och Bell gör som du Wallander, i bästa fall kan man tugga det i småbitar men oftast rynkar mana bara på näsan och så får mamma ta det

2008-10-15 @ 08:45:55
URL: http://www.anthriscus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback