Undrar vad...

... MOR nu har i görningen?

Jag var väldigt träningssugen ikväll när det skulle tränas inkallningar med störning. LILLMATTE kastade en dummie medans jag snällt satt kvar även när MOR lämnade mig. När MOR kallade på mig satte jag full fart ut, dock inte spikrakt in till henne... jag fick en liten åthutning för att bli påmind om vart jag skulle. På resterande inkallningar så var det ingen tvekan om vart jag skulle ta vägen först.

Gällande minnet så hade jag inte fått med mig hela ut, jag fick göra 2 försök innan jag kom ihåg var minnesmarkering slängts ut.

MOR har verkligen försökt att ändra sitt röstläge sedan förra veckans kurskväll... det har blivit mycket bättre men än funkar det inte riktigt alltid, men vem kan göra allting perfekt & rätt alltid?

Nu till kvällens märklighet:
MOR kallar in mig i köket och stänger dörren om oss. Sedan visar hon att hon sätter korvapossen på köksbordet och så sätter vi oss ner. Jag trodde vi skulle ha lite pälsvård & pedikyrvård(för det hade behövts) men ingen sax, ingen klotång hade plockats fram. Efter någon sekund så kom det något konstigt ljud, ett klickande ljud från MORS hand och sedan direkt efter kom en korvbit in i munnen min. Detta upprepade sig ytterligare 5 ggr, klickljud + godis. Hm, vad skall detta betyda? Jag belönades bara, very very strange!!! Förresten kom precis på att MOR sa att hon fått med sig korv hem från affären som gick ut i datum idag... så klart var det därför att jag fick korv utan någon ansträngning. Så dum jag var, borde jag ju ha tänkt på från början.

Kommentarer
Postat av: Tessie

Detta kommer att sätta griller i huvudet på dig kompis men jag lovar det är kanon bra när min matte tar fram sin mojäng då vet jag att jag måste tänka till på vad hon vill att jag ska göra för någon och vips när jag gör rätt så får jag något super smarrigt i munnen och då är det sååååå kul.

Ses i kväll

2008-09-03 @ 09:14:04
Postat av: E mma, S & K

Det kommer gå som en dans Walle!! Du kommer snart att förstå att det där ljudet är = någonting smarrigt!! Ju fler gånger du hör det ju desto bättre. Du kommer snart förstå vad du ska göra för att få din mor att trycka fler gånger!! Det är jag övertygad om.

Kämpa på!

Ikväll blir det Jimmy som tar Skott med sig till Järavallen, så ha en mysig kväll! Vi ses säkert snart ändå!

krameli kram

Postat av: Zico-B

Äsch ni bara luras. Klart att det är som Walle säger - KORT DATUM på korven. Man får minsann inte godis utan att göra något, det vet jag av erfarenhet :D

/Zico den erfarne

2008-09-03 @ 14:22:28
Postat av: Lakrits

Jag tror på det där med kort datum också. Fast ibland får jag en gobit utan att egentligen ha gjort något. Fast jo, jag har sett söt ut och det kan ju vara värt något bara det.

2008-09-03 @ 23:03:42
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Enzo

Hörde matte prata med Göran i kväll om klickerträningen. Tydligen hade hon missat något viktigt när hon försökt träna mig med klicker för Göran bara skakade på huvudet och sa vi tar det sedan...

2008-09-03 @ 23:06:31
Postat av: Carina

Blir mer och mer nyfiken på det där med klicker. Ser fram emot att få lära mig mer av er!

2008-09-04 @ 21:10:01
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback