Tänk om...

... jag hade fått varit en av dom som fått starta på det Officiella jaktprovet i Arrie idag för då hade jag fått följa med MOR & LILLMATTE dit... nu fick jag istället stanna hemma med FAR hela dagen och ha tråkigt.

Igår bakade MOR turkaka och imorse vispade hon grädden. Hon trodde/hoppades att denna skulle bringa tur för framför allt Enzo & Camilla som gjorde sin jaktprovsdebut. Tyvärr så funkade den inte idag... men det berodde ju så klart på att den intogs först efter att dom startat. Camilla fick resterande bit med sig hem så att den kan intagas innan starten nästa helg i Bromölla. Till Bromölla tävligen kommer MOR dock inte att köra, men tassar & tummar kommer självklart att hållas igen.

Här visar Enzo prov på fint fotgående:

För den här lilla tjejen gick det riktigt bra:

Calla tog sin tredje 1:a på tre starter. Inte fy skam... stort GRATTIS!

MOR hade oxå stött på min gamla lydnadskompis från Lomma, som så klart skickade en hälsning till mig:

Max matte Carina var oxå i farten... idag agerade hon sekretare vilket hon fixade galant:

Imorgon är det söndag och då har jag blivit lovad att få träffa Lakrits i Lakritsskogen när vi skall dit och gratta hennes matte Marie som fyllt år i veckan. Så imorgon blir med all sannolikhet lite roligare.

Kommentarer
Postat av: lotta med juniocola

hoppas det blir roligare för dig imorgon:)(ps, korvslantar brukar Pake ge till damerna för att inspirera dem till pigga fritt följ o andra lydnadsgrejer;))

Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Hoppas du får en ljuvlig dag i lakritsskogen. Jag tror de flesta skogar är underbara nu.



Vittra och jag skall ner till Pärup och gå dirigeringskurs. Ska bli kul det oxå!

2009-04-26 @ 07:26:42
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Helena & Tina

Ropen skalla.....grattis till Calla!!! Vilken tjej....tre ettor på tre starter! Undrar bara varför man startar två gånger till när man redan fått sin etta? Kram

2009-04-26 @ 08:55:47
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Karin och Wilma

Rysligt snygg tollare det där, är han ledig?



hls Wilma

2009-04-26 @ 14:53:54
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Agneta & Tyra

Tack för att ni höll tummar och tassar för oss!!! Vi klarade det idag!!!



Kram



Agneta & Tyra

2009-04-26 @ 17:59:42
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Anonym

Mmm det har du rätt i ....det med att man får mer erfarenhet....tänkte mest om man har fått en etta och sen går det inge bra så man får en nolla eller så .....så ser det ju inte så kul ut kanske men så tänker kanske en pessimist :-)



Kram

2009-04-26 @ 18:25:13
Postat av: Clara

Tjena

Vill bara höra av mig o säga att det har varit lite att stå i med "hårfrisörska" o annat då det ska tas bilder.

Nu är vi "Clara" med det o sidan är uppdaterad.



Vi önskar er en trevlig vecka (givetvis hälsar Husse).



Clara

2009-04-26 @ 19:39:24
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Lakrits

Tack för trevligt besök. Sorry att jag var så trötter men helgen har tagit hårt på mina krafter. Lovar att vara i bättre form nästa gång vi ses!

Kramis och Matte hälsar och tackar för de fina presenterna!

2009-04-26 @ 21:35:20
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback