Utomhusvistelse...

... mest hela eftermiddagen.

Idag fick jag följa med LILLMATTE med kompis på en jätterunda. Vi gick hemifrån kl 14 och kom hem först 18.45. Jag har haft det skitmysigt med dom. På fältet fick jag svalka av mig i Öresund och sedan blev det en bra stunds vila/mys på Espresso House medans 2-beningarna smörjde kråset lite och jag fyllde på vätskebalansen.

Väl hemma blev det käk och sedan har jag vilat och laddat batterierna inför morgondagens LK1 start. Kl 8.00 är det samling för en himlans massa 4-beningar med mattar/hussar. Bara i LK1 grupp 1 är det 19 anmälda ekipage. Hoppas innerligt att MOR drar ett tidigt startnummer... för blir det lika varmt som idag så kan det ta rejält på krafterna att få vänta länge efter att platsliggning & tandvisning är överstökat. Ja ja, vi får väl se vad det blir... och hur det hela slutar.

Nu skall jag ut på sista kisserundan och även den blir med LILLMATTE, kul igen alltså... vi skall visst gå och möta en anann kompis till henne :-)

Hej hopp... vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Mia o Viggo

Oj, dags för lydnadsstart igen - vi håller så klart tummar o tassar för er imorgon! Lycka till Walle o MOR!!

2009-04-12 @ 22:28:55
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

lycka till, håller tummarna åt er såklart!!!heja, heja:)nu har vi tränat så vi e helt slut. toppenväder o toppensällskap:)

Postat av: Helena & Vilja

Lycka till imorgon!! Vi håller allt vi har :-) Kram

2009-04-12 @ 23:43:19
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon!! Vi håller allt vi har :-) Kram

2009-04-12 @ 23:44:04
Postat av: niño

Nämen ooooooojjjjj!

Ska du bli storebror??

Har läst ifatt idag först.. Sååå himla skoj för dig!

Fiiin scarves har du fått minsann haha

Ja, var och en lär ju vara salig i sin tro, så att säga (o:

(du vet ju att min matte BArA ser rött he)

Åsså Lydnads-tävling imorgon.. eller idag blir det såklart då ja.

LYCKA Till! Ska hålla tass-tummarna.

Får läsa i kväll igen så vi vet hur det gått för er.

Ha det så bra idag.

Vov, vov! ! !

Niño

2009-04-13 @ 10:43:21
URL: http://mimio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback