Miljöträning...

... på MF (Malmöfestivalen)!

Undras varför detta inlägg INTE blev publicerat igår? Blogg.se verkar inte vara helt pålitligt för tillfället :-(

Jag har genom åren alltid miljötränats lite på MF... inte bland den värsta trängslen men ändå där mycket rörelse & ljud & mat existerat. Idag på sen eftermiddagen var det dags för Beck att stifta bekantskap med eländet. Han var jätteduktig måste jag säga, brydde sig inte om musiken ej heller alla människorna i rörelse. Matresterna var dock väldigt lockande... men det är dom även för mig :-)

När vi satte oss och fikade lade han sig bara ner och låg lugnt och stilla och tittade på allt & alla. Inte för att skryta... men jag tror att mitt lugn påverkar honom positivt oxå.

På hemvägen skulle MOR inom och handla och då fick vi vänta utanför med ÄLDREMATTE. Det tog en stund så även då lade jag mig ner och strax därefter lade sig Beck oxå ner med sitt huvud på min rygg. Nio kan tro att det var många som stannade och kommenterade oss, de sa att vi var urgulliga :-). Men det är ju lätt att vara när man tycker så mycket om varandra! 

Detta var allt för idag... inte ett endaste träningspass av något slag har utövats.

Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Inte ett endaste träningspass ....!!! För mig hade det varit världens jobbigaste träning att gå omkring i Malmö, mitt i festivalyran :) Enda sättet att få mig att lägga mig ner där, hade varit att droga mig eller klubba ner mig :D

Tass&Kram

Z

2009-08-21 @ 08:52:14
Postat av: Elliot

Håller med dej Z,att gå där är träning nog =)

Å du Beck,visst är det bra med moraliskt stöd?

pussingar

E

2009-08-21 @ 09:53:47
Postat av: lotta med Juni o Cola

superträning:)lät väldans trevligt för era människor med!:)

Postat av: Elenor och Zidane

super bra miljöträning ju! Festival är ju roligt för både 2 och 4 beningar. Trevlig helg

2009-08-21 @ 21:07:04
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Kan tro att alla stannade och tittade på de underbart söta killarna som låg gosigt tillsammans! Mysigt att de tycker så mycket om varann! Kram

2009-08-21 @ 22:34:38
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Agneta & Tyra

Tur att ni har varandra, urgulliga, det är väl självklart!!!!! Här har det ej heller varit någon träning. Vi har mest vilat idag!



kRAMAR



/Agneta & Tyra

2009-08-21 @ 23:10:18
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback