Min nya...

... lekkompis Elliot (Walles brorsa) fick jag (Beck) tillbringa söndagseftermiddagen/kvällen med :-)
Här e han:

Nästan från det att jag kom hem till honom, hans matte Ann & husse Janne tills det att jag blev hämtad så busade vi. Det var toppenroligt att vara där... en egen härlig trädgård fanns att tillgå. Det fanns en viss likhet med Walle i hans sätt att vara... kanske inte så konstigt.
Besöket dokumenterades ordentligt... här får ni se ett axplock.
Innan man går inomhus så skall tssarna torkas:

Jag fick jättegärna kolla in alla Elliots ben & saker:

Dragkampade gjorde vi oxå och jag tror minsann att en eller annan lös bissing åkte ut:

Att bara ligga och observera med frambenen i kors kunde jag oxå:


In till köket fanns ett galler för att katten deras inte skulle få hjärtsnörp om jag kom infarandes. Men jag är inte van vid att inte få vara var jag vill så jag forcerade gallret men hälsade snällt och ordentligt på Ugglan.

Jag spanade även in lite andra "husdjur" som kom fram på kvällskvisten, den till vänster brydde jag mig inte så mycket om men den som kom framför mig var mer intressant... men jag höll mig på behörigt avstånd:

Tusen tack Elliot, Ann & Janne med diverse andra husdjur att jag fick vara hos er... jag kommer gärna igen om jag får.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilket zoo du kom till Beck. Både hundar, katter, ugglor ;-) igelkottar och krabbor! Måste varit en häftig dag!

Postat av: Helena & Tina & Vilja

Vilken härlig dag du fick på minizoo! Sicken söt liten kotteman :) Men va stor du ser ut på bilderna tillsammans med Elliot...måste vara perspektivet för du ser mycket mindre ut i förra inlägget. Ja det skall bli spännande att tävla snart..hehe mycket spännande till och med för det känns som om det verkligen kan gå hur som helst och jag börjar undra vad jag håller på med?! Tävla i värmen inte en gång utan två! På samma dag!! Man är ju inte lite knäpp :) Börjar bli nervös redan och jag som skryter med att jag inte är så nervös på lydnadstävlingarna :) Må så gott! Kram

2009-08-05 @ 15:47:26
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Agneta & Tyra

Här var det full fart med lek och bus. Trevligt med kompisar som delar med sig he hee!!!



Vilka trevliga djur de hade!



Jag kom genom garderoben i lillrummet samt räkningshögen och pappershögen o en massa tidningar. Nu håller jag på och rensar de två databorden, de ska vi slänga bort samt datorerna på dessa också. Det är ju gamla stationära datorer o de tillför inget längre, ingen använder dem. Sedan är det klart för inredning till hundrum!!!! Kul!



Kram



Agneta

2009-08-05 @ 21:20:37
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: lotta med Juni o Cola

oj..vad med djur:)där skulle vi ha trivts oxå:)du..tyckte ju att cola var duktig som kunde dricka och bada samtidigt,idag har hon vart ännu "duktigare"..badat OCH ätit skit!!!:/

2009-08-05 @ 22:45:39
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: adelia

Vad roligt du måste ha haft det;) en massa djur ja ett mini zoo"haha",du måste ha varit jätte trött på kvällen sen o snarkat gott:)

kram kram

2009-08-05 @ 22:52:54
URL: http://www.nogg.se/kngsvikstorpsbianca
Postat av: Lakrits

Visst är Elliot en kul och trevlig kille. Roligt att ni fick ha en hel dag tillsammans och lära känna varandra!

2009-08-05 @ 23:36:08
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Karin och Wilma

Beck får göra många bekantskaper nu verkar det som, trevligt med så många kompisar.

2009-08-06 @ 00:48:13
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Susanne o Pebbels

Härlig dag! Nästan som för oss när vi var på Parken Zoo ;) Beck är så himla fin!!!



Kramis

2009-08-06 @ 10:31:37
URL: http://hundtraningen.blogspot.com
Postat av: Elliot

Heeeej!Jag har inte kunnat blogga på ett par dagar för "mitt"rum har varit under renovering och därmed datorn nerplockad.

Ja du lille Beck-pluttis,du får komma o vara hos mej när du vill.Det var toppenmysigt med en låne-lillebror =)

Du var jätteduktig och skötte dej finfint.Å du var för rolig när du hade sån fart att du landade mitt vår stora kryp-en.Det var så himla roligt när du jagade mej men när du inte hann ifatt så väntade jag och "bjöd"dej på leksaken som jag hade i munnen...

Angående att Beck ser stor ut så kan jag i förtroende bara säja:Min matte e ingen vidare fotograf så felet e helt o hållet hennes...

kramizar från

din x-tra storebror

2009-08-06 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback