Långpromenad...

... i blötsnö & snålblåst blev det för mig & MOR ikväll.

FAR var med de första 500 metrarna sedan gav han upp... för vi gick för fort!!! Så vi fick gå den långa rundan själva.

När vi kom hem var vi rejält blöta & frusna, jag placerade mig i bian och MOR i soffan med filten långt upp över öronen för att försöka få upp temperaturen i kroppen.

Imorgon är det dags att åka till Fart & Fläkt igen och jag vet att MOR införskaffat sådant där extra dyrt specialträningsgodis som skall få mig att INTE kunna motså att hålla kontakten, vi får väl se om det lyckas.

Nu kallar FAR... dags för nattarundan!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vad är det för smaskigt godis? Så att jag kan tipsa Matte! Vi åker och tränar på torsdag för då skulle visst Matte på möte i Lomma efteråt.



Här i skogen är det så fint med snön som har kommit. Det ser ut som en trollskog nästan.

Postat av: lotta, Juni o Cola

lycka till då på fart o fläkt:):) ludde pigg igen..säkert bara sliten efter sjukdommar o pencillin..för det ska ju härjas så förbaskat så fort de känner sig lite bättre och det tog väl ut sin rätt;)

2009-02-11 @ 08:26:13
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Agneta & Tyra

Här blir det inga rundor alls med matte. Husse coh lillhusse har förbarmat sig över mig men det är ju inte lika kul då! Det blir ju bara "kissvängar" he heee



Måja, bättre det än inget...



Kram



/Tyra

2009-02-11 @ 13:47:23
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Clara

Tjena

Hoppas att du är väl påpälsad så att du inte åker på en förkylning som jag gjorde (var nu den kom ifrån vet jag ej).

Du Walle ALLT GODIS ÄR GOTT.



Clara

2009-02-11 @ 22:40:11
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Helena

Jag hade skrivit ett meddelande förut om den där filmen som MOR skickade som bidrag till tävlingen...men såg nu att det inte kommit in, tror jag!? Hmm vet inte om du platsar i busiga hundar Walle....du sitter ju så snällt och bara tittar på popcornet ....däremot är ju MOR busig som plockar upp alla popcornen ett och ett och blåser på dem....vi får väll ha en ny tävling senare md busigaste matten.....Kram och gokväll! Det kommer gå galant på fart och fläkt imorgon!

2009-02-11 @ 22:52:06
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback