Hipp hipp hurra...

... idag är det farsan födelsedag!

Artigt men bestämt så har FAR avböjt från att få serverat sig frukost på sängen imorgon bitti. Detta har vi lovat att respektera. Så vi får väl se när uppvaktningen blir av... hann vill nämligen vakna av sig själv.

Min present ligger sedan länge tillbaka och bara väntar på att bli hämtad och levererad, men att hämta den fixar jag snabbt som bara den när FAR väl kommer att börja röra på sig.

Lite mera födelsedagsrapportering kommer så klart lite senare... för känner jag er rätt så är ni säkert nyfikna på vad som fanns i paketerna.

Kommentarer
Postat av: lotta, Juni o Cola

självklart!!! vill veta..nuuu;) JO, jag väntar på att jag måste kolla så att det mobila bredbandet funkar hos den jag jobbar hos,,annars e det ju ingen ida att köpa den lilla sötingen..vi har ju en vanlig laptop hemma;)p säger att att han e så säker på sim manlighet att det gör inget om den e rosa;)..han talar bara om att det e FRUGANS;)

Postat av: Elenor och flatten Zidane

Jamen grattis! Jag tror du ger din husse en...snusdosa! Det brukar min husse gilla när jag bär fram till honom/ Zidane

2009-01-24 @ 10:01:22
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: lotta, Juni o Cola

ahaa, kanske man kan snacka åt sig en matchande nalle;)

2009-01-24 @ 20:42:24
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Lakrits

Hoppas din FAR är nöjd med dagen även om Sverige förlorade matchen. Han har i alla fall tårta att trösta sig med.



Tack för en trevlig eftermiddag och kväll! Vi börjar bli så hemtama hos er nu. Det är gott betyg när Matte sover på soffan, då känner hon sig hemma!

2009-01-24 @ 23:16:59
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback