Jag är lite nere...

... min Lakritstjej är inte riktigt kry och det vill jag att hon skall vara alltid.

Igår fick hon t o m uppsöka Lundabygdens Djursjukhus för att hon hade jättehög feber och var jättehängig. Det togs en massa prover på henne och så fick hon dropp för att hon behövde vätska. Dom ville behålla henne kvar för observation men hon har ju sin duktiga matte som observerar bättre än någon annan så hon fick åka med hem igen. Igår var hon lite piggare på kvällen... men hög feber idag igen.

Vi håller allt vi kan hålla och hoppas bara det är någon liten bacillusk som slagit ut henne för tillfället.

Jag tänker på dig hela tiden... snälla lova att krya på dig snabbt mitt lilla hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Tack för dina omtänksamma rader Walle. Jag jobbar på att krya på mig allt jag kan. Vilar mest för kroppen vill inte springa runt så mycket. Längtar tills vi ses och allt är bra igen!



Kramis

Lakkan

Postat av: Helena & Tina & Vilja

Åh va tråkigt!! Stackars stackars Lakkan!! Hoppas du mår bättre snart!! Kryapådig kramar och pussar i massor från oss!!!

2009-07-13 @ 08:16:16
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Elliot

Jag visst e det super trist =( Jag tjatar på matte hela tiden för att hon ska ringa lr sms´a o höra hur hon mår...så vi håller koll vi oxå

kramizar i massor från

E

2009-07-13 @ 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback