And the winner...

is... nu är ni spända va?

Tänk att man skall behöva anordna bloggtävlingar för att få igång er alla!

Det har kommit in många bra förslag, några riktigt påhittiga faktiskt men tyvärr inte rätt:

Guinness gissning: "Jag gissar att du håller på att planera ett hejdundrande födelsedagskalas, som du ska bjuda alla dina flatte-kompisar på! " 
Detta hade varit toppen, men tror inte att FAR skulle gilla detta... han är så rädd om sin TV, men kul hade det kunnat bli!

Niños gissning: " Tror att det snickras på en "specialbalkonghundkoja" till dig Walle! Med sköna dynor, gardin, lampa osv... Där du kan ligga på span eller bara fisa och slappa."
Så mysigt... detta tål att tänkas på... kanske jag kan önska mig i födelsedagspresent rent utav :-)

Nä det är faktiskt så att jag snickrar på en HEMSIDA... men det tar tid för jag vill att det skall bli så bra som möjligt. Så... de första att gissa rätt var Mia & Viggo. GRATTIS! Priset kan avhämtas hos Kent eller Gert då ni förhoppningsvis skall kursa på lördag :-)

Emma & gossarna samt Ulrika, Isa & Molly gissade in i framtiden... för ja, jag skall försöka snickra till en sida även för Kennel Anthriscus snart... men om det lyckas så att M blir nöjd & glad återstår allt att se.

Till  ALLA ER som inte vann denna gång... Tack för Er medverkan! Det kommer fler chanser framöver jag lovar.

Rapportering från söndagens träning kommer senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: lotta med juniocola

HAHA..VAD KUL. SPÄNNANDE ATT FÅ KIKA IN PÅ HEMSIDAN SEDAN DÅ:)

Postat av: Mia o Viggo

ÄNTLIGEN!!! Jag har aldrig vunnit en tävling tidigare i mitt liv, men nu satt den! Tjoho!



Ska bli kul att se Er sida sen, du är ju en hejare på det här med datorer Walle. Jag har försökt lära Viggo logga in på min blogg, men han har ju en tendens att hela tiden glömma bort vad man lärt honom.... Det som sitter som en smäck ena dagen har han totalt glömt bort nästa. I helgen som gick hade han glömt nästan allt... men skam den som ger sig. Man kan lära även senila hundar att sitta, eller hur är det nu man säger...

2009-03-16 @ 17:09:44
Postat av: Helena

Åhh va kul med en hemsida! Då får vi gå in och kika sen!! Kram

2009-03-16 @ 19:23:18
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Zico-Bus

Men nog knypplar, broderar, virkar, stickar ni lite .... :D :D hoppas hoppas! Min matte vill börja med det nämligen och det vore så kul om hon fick lite goa kompisar :D

Tass&Kram

Ziiico

2009-03-16 @ 20:08:57
Postat av: Lakrits

Wow vad häftigt med en egen sida. Både jag och Matte är rätt så kassa på datorer så jag får nöja mig med min blogg. På jobbet ringer Matte bara IT om det krånglar med datorerna men hemma är det ju inte fullt så enkelt. Här kan det bli lite mer primitiva metoder som att bankar i bordet och liknande.

2009-03-16 @ 22:19:58
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Elenor och Zidane

Det ska bli superkul med en ny hemsida att läsa.!!!!

2009-03-16 @ 22:38:52
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback