Becks...

... hemkomst!

Jag får återge det hela lite för Beck får inte börja blogga redan säger MOR.

Igår kväll stack MOR & LILLMATTE iväg och hämtade hem lillkillen och han ser inte helt överlycklig ut över att få lämna sin flock:

Han hade hållit rejäl konsert i bilen hem, men fick man stå så här så vart han tystare.

och när bilen rullade ner i garaget så somnade han så klart.

Jag fick möta upp Beck i parken och jag måste erkänna att det kändes lite konstigt att plötsligt vara storebror:


När vi kom inomhus så gick Beck först lite husesyn och sedan kollade han in om mina leksaker var valpvänliga:

Sedan gick han  vidare till mig och kollade in om jag var valpvänlig och så klart var jag det kan man vara annat än det åt en sådan liten goding?

Efter 2 timmar så slocknade han äntligen en liten stund:

Förresten, vår kennelmamma Margareta påstod att Beck var nybadad innan han skulle hämtas, tror ni på det? Kolla in hans nos!

Nä nu får det räcka med första rapporteringen, men mer kommer var så säkra.

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Så söt denna gossen oxå!

Å vet precis hur konserten lät ;-)



Pussa på lillebror riktigt mycket nu Walle - det behöver han. Du får vara som tio små nu ett tag så han inte ska längta hem.

Postat av: Tyra

Åh, så himla söt han är!!! Nu blir jag ju ännu mer sugen!!!! Men jag ska vänta lite..... nu är det husvagn på G



Kram



Agneta

2009-05-22 @ 12:55:17
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Karin och Wilma

Finns det något bloggingtest man kan ta innan man får börja :-) Första uppgiften kan vara att inte äta upp tangentbordet.



Galet söt är han i alla fall. Kan tänka mig att det är lite omställning för er alla

2009-05-22 @ 13:58:38
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Elenor och Zidane

Åh så sööööt! Lycka till i livet hos Wallander lille Beck!!!! Kunde inte fått det bättre....

2009-05-22 @ 16:15:02
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Clara

Tjena

O så söt han är. Är det inte "storebrors" uppgift att fixa till den grusiga nosen? Mycket ansvar för dig du Walle o leda Beck rätt här i livet.

Lycka till o trevlig helg.



Clara

(Husse skriker från duschen att jag ska hälsa från honom)

2009-05-22 @ 17:02:57
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Mia, Viggo o Vera

Första gången Vera får vara med och kommentera ett blogginlägg - det är stort!!



Hoppas allt är bra med er alla. Här är det fullt upp och sen helt plötsligt väldigt lugnt - då sover Vera o jag får passa på att göra sånt jag inte vill/kan göra när hon är vaken.

Hoppas vi ses snart!



Kram från oss alla!

2009-05-22 @ 18:42:42
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Vilken liten gosnos....man blir ju helt betagen!! Kram

2009-05-23 @ 08:51:14
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback