Boring, boring...

... days är det mestadels nuförtiden.

Visst några cykelturer har jag fått varit ute på och långpromenader så klart men annan träning? Nej inte en endaste gång... men imorgon skall vi åka till Kid & Eva och det skall bli riktigt kuligt.

Idag på förmiddagen MOR & FAR varit i Danmark och provianterat en himlans massa dricka till studenten... undrar hur många 2-beningar det skall komma egentligen? Verkar som om det kan bli rena sjöslaget, tur att man slipper att var hemma den dagen.

Sedan fick FAR för sig att han skulle cykla till IKEA och köpa typ ett bord till balkongen som vi kan ha våra grillar på. Jag frågade om han behövde hjälp:

Inte med ihopsättningen sa han men gärna med kartongerna:



Men när FAR upptäckte att IKEA glömt att sätta i några plastgrejsemojsar i ena delen... jag då pös jag iväg till min favvoplats (kändes tryggast så):

Nu skall FAR sticka och jobba... jag & MOR skall ta kvällpromenaden bort till Rönneholmsparken där LILLMATTE är och agerar paparazzifotograf på en jättestor Bröllopsfest... måste kolla så att ingen slagit ner henne. Där är nämligen både handbollsstjärnor & fotbollsstjärnor inbjudna.

Vi hörs nog igen imorgon skulle jag tro :-)

Kommentarer
Postat av: Agneta & Tyra

Ojsan, saknades det grejer, du fick inte skulden då? Jag menar att du "burit" bort dem, det brukar jag få... he heee och de har sååå rätt!



Nä, vi åt bara frukost en gång, men matte före vi gick ut och jag fick efter..... det framgick inte så bra he heee



Kram



/Tyra

Postat av: Lakrits

Vad fiiiin du är där du ligger i dörröppningen till balkongen! Min Walle...



Inte kan väl du ha fått skulden. Det skulle faktiskt inte jag få för jag bär bara runt på mina egna saker, aldrig någon annans och det tror jag inte du gör heller!



Hoppas ni får kul imorgon. Matte får kurera sig hemma, hon har sagt att vi ska försöka träna lite också!

2009-05-09 @ 23:36:14
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Clara

Tjena

Känner igen det. Hur lätt är det inte att ge oss 4-beningar skulden för ngt vi inte gjort. Numera rör jag inte Husses saker.

Förstår att det är tradit om man inte får göra ngt. Hoppas du får en trevlig söndag.



Clara

Husse hälsar.

2009-05-10 @ 02:56:12
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

haha OJ, ja det är bäst att pysa ..förstår att husse blev lite galen när det fattades grejer!ha en fin söndag , hela familjen:)

2009-05-10 @ 11:01:40
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Wallander

Det var ingen risk att jag skulle få skullen för här var det glasklart IKEA som missat. Men det var lika bra att pysa iväg i alla fall. FAR hade inte många vackra ord att säga om IKEA (inte denna gång heller).

2009-05-10 @ 14:53:32
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Snart är det slut på de långtråkiga dagarna Walle - i framtiden kommer du uppskatta lite paus och vila ;-)



Ska få följa med Mia ner och titta på Beck och hans syskon nu i veckan. Ska pussa lite extra på dem tror jag.

2009-05-10 @ 21:25:30
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Enzo

Kartonger är kul :)). Kul var det också att träffa dig & co idag och träna. Hoppas ni fick en kul vattenträning också som matte inte lät mig vara med på bara för att hon skulle hem och fixa i trädgården och annat tråkigt :(.

2009-05-10 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback