Ett par mysiga timmar...

... med LILLMATTE & ÄLDREMATTE har jag fått tillbringa i V:a hamnen idag för att MOR & FAR tvunget skulle cykla ut och träffa brorsan lite närmre nu när dom vet precis vilken det blir. För mig blev det både fontänbad & tjejspan på Espresso House uteservering i det finfina vädret.


När jag kom hem var jag ju allt lite nyfiken på hur det gott hos Beck... men allra mest var jag nyfiken på hur det gått för MOR att cykla från Malmö till Åkarp t/r. Om jag säger så här, jag tror inte att MOR kommer att cykla dit fler gånger! Tydligen tog det ca 45 min i motvind både dit & hem och enligt FAR så gnällde hon över att hon fick ont både fram & bak... vad hon nu kan mena med det.

Hos Beck & co hade det gått väldans bra. Veras matte Mia hade tagit med sig en gåsvinge för att se hur de små liven skulle reagera och tydligen väldans bra. Titta så stolt min LILLEBROR är när han fick vara utanför valphagen och visa upp sina apporteringsfärdigheter för hela syskonskaran innanför staketet:



Men något bra bordskick har han definitivt inte:

Men springa fort det kan han redan den lille jäkelen, kolla öronen hans när han satte full fart mot jordgubbsplantorna:

Inte bästa bilden på varken Beck eller MOR precis... men här är dom i alla fall tillsammans:

Här hade Isa öppnat mjölkbaren en liten stund:

och när den stängdes så blev det lite "följa John" med två av tösabitarna, så gulligt:


Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Sitta i maten Beck.... vad liknar det?? Nej Walle - det blir en tuff uppgift du har framför dig nu! Men ni kommer nog få kul ihop. Men lite bordsskick får du börja med, nästa uppdrag är att lära honom att inte gå upp under kjolen på tjejer - för det är just den lymmeln din MOR valde ;-)

Postat av: Heléne och Zico-Bus

** avis **

Vill ha, vill ha, vill ha - hela fotbollslaget :D

/Heléne

PS.Den som ritade huset måste ha haft aktier i glasmästeribranchen- 7 på ovanvåningen - 17 på nedre plan. Nästa gång ska jag köpa in fönsterputsningstjänst :(

2009-05-18 @ 10:30:19
Postat av: lotta med juniocola

å lillebror e ju jätteduktig:):)Så fin oxå:)haha ja, man kanske kunde prova att klickerträna in löpen..ett klick för varje dag hon inte sätter igång att löpa...undra om man kan fixa det..skulle vara skönt;)

2009-05-18 @ 16:03:51
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Clara

Tjena

Så fin o duktig lillebror redan är. Här kommer du säkert att ha nytta av honom att springa enklare ärende åt dig. För de yngre servar väl de äldre.

E de inte så?



Än så länge har jag Husse för mig själv.



Clara

(Husse gapar ngt om att hälsa till Beck också)

2009-05-18 @ 17:45:06
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Hihi skrattar åt MORS cykeltur. Så stolt liten Beck med måsvinge :-)



Jag tycker både MOR och Beck var fina på bilden så det så.



Ni har börjat nedräkningen nu förstår jag.........är det på torsdag ni får hem honom, eller? Kram

2009-05-18 @ 21:26:32
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback