Himlans rännande...

... till Källvägen nuförtiden... tur att LILLEBROR snart är på ingång. Tänk nu är det bara 1 vecka kvar tills han så kommer hem till oss. Det skall bli så kul att få en kompis här hemma :-)

Ikväll var det MOR & ÄLDREMATTE som varit och besökt LILLEBROR & co. Tydligen händer det en massa i deras utveckling nu. De börjar närma sig 4 kg nästan allihopa och knatteracen har kennelpappa-Lasse definitivt fått fart på. 

Nya leksaker hade inhandlats... men roligast var en dörrstopp.

Inte chans att tjejen lämnade den ifrån sig:

MOR säger att en sådan genast skall inhandlas, för den kan nog funka skitbra när det skall "apporteringstränas".

Bra näsa har dom små krypen oxå... här har 2 nosat sig fram till att det fanns godis i MORS ficka. Detta bådar gott för framtiden :-)

Brorsan in action:


Men det här gillar jag inte riktigt... Beck på rygg med en syrra hotfullt över sig. Hoppas detta bara var en engångsföreteelse. Om inte får jag nog lära honom ett & annat:

Detta var allt jag hade att rapportera om idag!


Kommentarer
Postat av: Tyra

Vad fina bilder, jag har inte orkat ladda in mina ännu, ramlar ned sängen på kvällen och sedan somnat direkt. Det har varit mycket nu ett tag!



Var och kikade på valpar igår också, vi hade kennelträning, kul!



Ha en skön dag!



Kram



/Agneta

Postat av: Elenor och Zidane

Lille beck är en goding och jag har ju en förkärlek till fotbollsnamn och Beck ser ju bra ut.... Så Beck blir nog en riktig snygging.

2009-05-13 @ 15:29:20
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Viggo

2009-05-13 @ 17:39:17
Postat av: Viggo

Du Walle - det där var säkert Vera! Men jag lovar dig att jag ska lära henne att vara schysst mot oss killar sen när hon flyttar hit. Matte tror dock att jag kommer bli en riktig toffel, men jag ska försöka visa henne var skåpet ska stå och att man inte brottar ned killar på det sättet!

2009-05-13 @ 17:43:37
Postat av: mimio

Åhhhhhhhhhhhhhh

vilka söta bilder!

Han e sååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! (o:

Bara en vecka kvar o jag förstår att ni längtar efter det lilla livet!

Hörde att Camilla (Ensomatte) fått ett sms med orden "Krossa HIF" från en bekanting boendes i Malmlö... Hmmm kan väl aldrig stämma?? att det var du?

Var förresten i Malmö med jobb samma dag som matchen, fick åka hem med " huligantåget" det xtra lååånga haha

Syyynd man inte hade sin röa halsduk på (o: eller kanske var det bäst att inte provocera pågarna!

Kram på er

M

2009-05-13 @ 21:43:32
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Fniss....precis som du ALDRIG har legat underst någon gång Walle... Tror faktiskt att ni killar innerst inne gillar tjejer med krut i som tål lite tuffa tag.



Fiiiina bilder piper Matte här bredvid mig. När är det nu ni får hem lille Beck? Vi måste ju få "inspektera" honom snabbt. Kanske ni kan komma ut under långhelgen och hälsa på här och ta en repa i skogen. Beck får låna min cykelkärra som ni kan köra honom i när han blir trött (och det lär väl gå ganska snabbt). Och han får låna mitt fårskinn att ligga på i trädgården.



p.s. det blir många chanser nu att hitta på hyss för oss när tvåbeningarna pysslar om Beck!

2009-05-13 @ 23:13:55
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Medicinpinnen

Ja vilka sötnosar de är de små liven. Ser fram emot att stifta bekantskap med Beck så småningom.

2009-05-14 @ 00:14:37
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Åhhh lyllo er som snart får hem er lilla goding!!! Kram

2009-05-14 @ 07:48:10
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Malin m flock

Nu är det snart dags!!!!! Härligt att få hem det lilla knytet kan jag tänka mig. Blir ju helt sjuk, jag har inte hunnit ta min valpvaccination så jag har inte varit och inspekterat dem o jag vågar inte chansa att åka dit utan att ta sprutan först, jag hade nog kommit hem med en hund extra och fått en man mindre:(



Hoppas att allt går bra imorgon på jaktkursen, de vet Walle nu gäller det att visa Mor var skåpet skall stå så du får fortsätta träna på, nu får du ju träningskonkurrens snart.....



KRAM på er

2009-05-14 @ 16:43:38
URL: http://tokigaflattar.dinstudio.se
Postat av: lotta med juniocola

jättejättesöta:)å vad duktiga de är!!!!Som söker rätt på hodis..håller med..låter lååååvande:)

2009-05-14 @ 18:57:57
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Clara

Tjena

VA BALLT att lillebror snart kommer. När vi var i Helsingborg i lördags så var det ngn människa som sa till Husse att han skulle skaffa ytterligare en hund då vi kommit till eliten. Jag lyssnade skarpt men Husse sa till slut att det räckte att ha MIG. PUH. Som jag jobbat för det men det känns tryggt att han satsar fullt ut på mig.

Jag skulle nog kunna tänka mig en lillasyrra, men inte just nu för nu vill jag ha Husse för mig själv.

Ses vi på lydnadsbanan framöver?



Clara

Husse skriker att han hälsar.

2009-05-15 @ 00:20:59
URL: http://www.clarabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback