Oj vad han tror han kan...

... LILLEMAN!

Kan inte riktigt låta bli... det blir litta mycket LILLEBROR just nu av någon anledning:

... och ni skall inte tro att han dricker vatten ur sin egen mer anpassade lilla vattenskål, nä då ur min skall det drickas om än med lite svårigheter av att både först nå upp och sedan ner:

Är det detta som kallas Ärliga blå ögon?:

och ömsesidig kärlek?:

Smutstvätthögen gillade han skarpt, där sov han i hela 2 timmar igår (kanske skall det ligga en hög framme varje natt, för längre nattsömn):

Min bia har han oxå invaderat och han drar dit leksak efter leksak, undras om dom lixom ersätter alla hans tidigare syskon?:

Här är det spaning på högsta nivå:

Han blev nog allt lite avis på mig för att jag fick en mysstund med ÄLDREMATTE:

Men ett ställe som jag tror att jag kommer att behålla för mig själv är min favvoplats, han får allt vara ritkigt snäll om jag skall dela med mig av denna:

Kommentarer
Postat av: Mira och Rebecka

Vad söt han är!!

Det är roligt att läsa vad han gör.

Det var kul att du kommenterade min blogg!

Postat av: Enzo

Söt lillbrorsa du fått :-). Han blir nog en bra apportör för han verkar ju ha fattat att man inte ska ha saker liggande överallt utan det ska samlas in till ett ställe.

2009-05-24 @ 12:17:00
Postat av: Gazton

Jisses vilken lite sötnos.... nu får du allt fullt upp =)

2009-05-24 @ 14:05:29
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Härligt Walle!

Inte alla valpar som får en så snäll och förstående storebror. Beck fattar nog inte hur bra han har fått det:) Du får passa dej så att du inte är för snäll mot honom - då får du snart inte dricka ur din egen vattenskål eller ligga i din egen Bia-bädd.

Tass&Kram

Z

2009-05-24 @ 14:59:41
Postat av: Karin och Wilma

Klart han vill göra som storebrorsan, du är väl den nya idolen. Och så snäll som du verkar vara så kommer du att vara ett ypperligt föredöme.

2009-05-24 @ 16:17:58
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Mia, Viggo o Vera

Vera har också en vattenskål i mer lagom höjd för en liten valp, men den duger inte. Klart de vill dricka det goda vattet som de där stora hundarna får! Det bara måste vara godare!



Ha det bra!





2009-05-24 @ 18:03:07
Postat av: Elenor och Zidane

Verkar ju gå jättebra med nyförvärvet Beck! Ni är utmanade av mig (eller din matte är) på min blogg. Kram

2009-05-24 @ 18:39:59
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: evelina

nae! vilka söta blåa ögon.

2009-05-24 @ 18:46:36
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: fresh&clean

hej!



fresh&clean är bloggen som bara presenterar andra bloggar! Syftet är att det ska vara lättare att hitta nya bloggar att läsa samt att om man lämnar en kommentar hos fresh&clean med en länk till ett inlägg till sin blogg så kan man bli publicerad = nya läsare!



Ju fler desto roligare så kika gärna in!



kram

2009-05-24 @ 18:54:13
URL: http://freshandclean.blogg.se/
Postat av: Elliot

Usch vad han e sööööt =( gillar inte riktigt de faktiskt....matte får INTE kolla på dom här bilderna.

Stackars min bror,du har väl förstås inte en lugn stund nu lr? När jag får in en sån liten insekt hos mej så blir de nog likadant e jag rädd för....

Känner du att du behöver nån "vuxen"å prata ut med så får du maila mej =D

pussingar från Elliot

ps.ok då även till den där lillebroren...



2009-05-24 @ 19:22:04
Postat av: Monika

Naw, så himla gullig Beck är. Fortsätt lägga ut många bilder så vi kan följa honom dag för dag!

2009-05-24 @ 20:28:58
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Åh gud va gullig jag blir helt bebissjuk!!



Kram

2009-05-24 @ 21:02:34
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Ja du Walle.. nu är sötebrödsdagarna över. Ingen lugn och ingen ro...bara låta lilleman invadera dina domäner. Men tänk så kul ni kommer att ha det i framtiden. Alltid någon som håller dig sällskap, pussar på dig och myser med dig. Man får ta det onda med det goda!

2009-05-24 @ 21:56:26
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Tyra

Vilken sockertopp!!!! Jag vet ej hur det gått med sonen men han väntas hem ikväll då får vi se. Han sov då jag ringde i morse i alla fall.



Jodå, jag tror att man blir bättre och bättre för varje gång man startar, igår så var jag inte ens nervös på sista rutan, och då var det t o m en typ av walkup som jag får rena knädarren bara jag hör talas om.....



Kram



/Agneta

2009-05-25 @ 10:22:21
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Elliot

Tror du inte att vi tvunget skulle titta på "lillebror-bilderna igen"!Men jag bara undrar lite försynt:Har han redan skägg??!! De ser i varje fall ut så lite på överste fotot hihi!!!

/Filur-E

2009-05-25 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback