Kan man ha det...

... bättre än vad jag & Beck har det, tror minsann inte det!

Efter lunch blev vi upphämtade av Marie... så himlans gulligt av henne först bjuda ut oss till Solgläntan och dessutom transportera oss dit. Ingen Lakrits var med till min stora besvikelse först. Men anledningen var att det inte riktigt hade fungerat att vara 3 som skulle ha delat bur. Så vi hämtade sedan upp Lakrits på dagis och sedan var det bus & gos för hela slanten tills MOR hämtade oss vi halv 7 snåret.

Vilken eftermiddag/kväll vi haft. Vi fick gräva hur mycket vi ville på anvisad plats i trädgården och jag lovar att inte en nos var ren heller:-).  Vi busade, sprang som galningar och Beck han hängde på väldans bra. Han & Lakkan hade jädrans skojsigt emellanåt, Beck verkar oxå gilla att bli jagad. Sedan ställer Beck mer än gärna upp på att hjälpa till med lite trädgårdsarbete, såsom räfsning mm. Vi åkte oxå bil ner till fältet där vi verkligen fick sträcka ut ordentligt och känna en enorm frihet.

Så klart blev det märgbensgnag & strax innan hemgång så blev det grillad TJOCKKORV....MUMS!

Tack snälla Marie & Lakkan för att vi fick tillbringa en härlig eftermiddag med er!

Nu har jag skrivit en liten önskelista till MOR... hörde minsann att MOR & Marie skall göra ett besök på TEBA imorgon sen eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Clara

Tjena

Vilken ball eftermiddag ni har haft.



Hoppas att MOR handlar mycket gott och roligt till er på TEBA.



Husse o jag önskar er en trevlig helg.



Clara

Postat av: Gizmo & Anna-Karin

Så härligt ni verkar ha det - själv får jag inte leka med någon då jag drabbats av Kennel hosta så jag får minnsann vara hemma och ta det lugnt och det tycker jag inte alls om .... Jag är ju frisk nu ju .... Ja jag drömmer fortfarande om att vi kan ses någon dag för du och storebror verkar vara härliga typer. Voff på er.

2009-11-20 @ 21:08:39
URL: http://gizmohoffe.blogg.se/
Postat av: adelia

Så kul ni hade på em,med att gräva ...ojoj så roligt,men lerigt kanske.Mums m märgben,Bianca fick oxå ett i kväll..Hon hade att göra i ett par timmar sen somna hon av utmattning..Ja hon har repat sig rätt bra.Jag är så glad att R personen åkte ut från Idol..fattar inte bara att Erik fick sjunga om ,det måste ha varit för att få spänning.För den killen måste ju ha fått en massa röster...

Ha en trevlig helg//kram

2009-11-20 @ 23:11:11
URL: http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca
Postat av: Karin och Wilma

Tjockkorv!!! Det kallar jag ett riktigt spa och hotell. Där skulle jag ta in när som helst.



kram Wilma

2009-11-21 @ 20:24:39
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback