Tack & adjö

Jag, brorsan & morsan lägger ner bloggandet nu, kanske kommer vi tillbaka, kanske inte.

Vi tänker nu ägna oss åt andra trevligheter istället.

Så klart kommer vi att fortsätta följa er andra bloggares bloggar med glädje :-) 

Jag skulle vilja avsluta med att be er som besöker våran blogg att lägga en kommentar, det hade varit jätteroligt att se hur många som följer bloggandet... men aldrig eller sällan kommenterar
(vi tror nämligen att bloggstatistiken är något missvisande).

NOSPUSSAR & KRAMIZAR FRÅN WALLANDER, BECK & HELENE







Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är en av de som aldrig skriver, men som gärna läser er blogg. Tycker det är tråkigt att ni inte ska blogga mer, men har full förståelse för det. Det tar ju så mycket tid som man istället kan lägga på hundarna. Du skriver så otroligt bra och många skratt har det blivit när jag har läst om era upplevelser tillsammans.

Hälsningar från Anna med flatten Smilla

2009-10-08 @ 05:52:52
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Hej,

Att vi läser er blogg regelbundet - det vet ni. Lite trist att inte får följa er träning här på nätet, men vi får väl snacka lite med varandra istället :D

Kramar

H&Z

2009-10-08 @ 08:54:49
Postat av: maria

Va???

Å nääääääääääääääääääääääääää!!!

Där,

satte jag morgonteet i halsen ju!

MÅSTE ni lägga ner???

...

...

...ett litet, litet, litet inlägg bara då o då?...

eller?

Kvartalsinlägg kanske bara?...

inte?

halvårs då?...

hmm...

Ni har såklart redan tänkt igenom detta...

Man får tacka så jätte-mycket hursomhelst för allt skoj man fått följa med er på, här via bloggen!

Kramelikram

o HOPPAS, HOPPAS, HOOOPPAS att ni ändrar er igen! ((o;



Maria & Niño

Postat av: Karin och Wilmenlund

Vi kommer självklart att sakna er :-( Men blir ohyggligt glada om ni tittar in hos oss och håller kontaken. Många kramar från Wilma och mig. Lycka till i den fortsatta träningen, om andan faller på så hör gärna av er och berätta hur det går.

2009-10-08 @ 10:18:42
URL: http://Karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Detta var inte kul. Men kanske ett inlägg då och då.

Tack för många trevliga lässtunder, fast jag är dålig på att göra inlägg.

Många kramisar på er.

Eva och Kidd

2009-10-08 @ 10:20:38
Postat av: Björn & Clara

Tjena

Det var verkligen ett tråkigt beslut jag läser. Dock har jag full förståelse för ditt beslut.

Jag o Clara har ju förmånen att träffa er framöver, vilket då kanske inte alla har.

Ngt av det vackraste jag läst i hela mitt liv var det inlägg som du skrev då du träffade Sigge för sista gången. Läser det om igen ibland o fäller då en tår.



Jag vet hur mycket tid som läggs ner på skrivande/foto mm för att det ska bli roligt o intressant. Visseligen skriver man åt sig själv men det är ju inte helt fel om andra tycker om det och kommer tillbaka och trivs på bloggen.



Ta nu väl vara på den extra tid som du o killarna nu får.



Vi önskar er en trevlig helg.



Björn & Clara

2009-10-08 @ 10:57:05
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Ann-Sofi

Tack för alla härliga berättelser som du förmedlat till oss andra genom ditt bloggande. Du har skrivit så beskrivande, att jag nästan alltid trott jag har varit med på de olika aktiviteterna.



Ha nu en härlig höst och ta vara på all den tid, som du nu får över.



Kramis och Tack



Ann-Sofi med flock



Wallander och Beck

2009-10-08 @ 12:45:04
Postat av: Emma,Krut & SKott

Men.... va tråkigt! Fast jag vet oxå hur mycket tid det tar!!!

Vi har ju följt varandra via blogg/hemsida ett ganska bra tag =)

Lycka till med kommande utmaningar, hoppas att vi ses på träning eller tävling!

kramar från mej & gossarna

2009-10-08 @ 16:35:22
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: lotta med Juni o Cola

nej vad tråkigt..fast jag förstår, har ju paus själv..kanske både tid och lust återvänder tillslut. ha det så bra, kramis på er alla. jag kommer sakna er ..på återseende:)

2009-10-08 @ 17:16:30
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Fler som tar bloggpaus ser jag. Jag är oxå inne i en mindre kreativ period och det är ju skönt att man kan välja själv! :-) Men ta för jössenamn inte bort bloggen utan återvänd när lusten kommer tillbaka!



Vi ses IRL istället en dag nånstans. kramarom

2009-10-08 @ 17:56:27
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-08 @ 18:18:55
Postat av: Mia, Viggo o Vera

Tack för många roliga lässtunder framför datorn. Hoppas att lusten kommer tillbaka någon gång, men jag har full förståelse för att orken tagit slut. Njut av dina båda underbara hundar Helene, vi ses snart!



Kramar Mia, Viggo o Vera

2009-10-08 @ 18:21:10
Postat av: Agge

Åh, vad tråkigt men jag hoppas ni kommer igen och naturligtvis hör av er nu och då ändå!!!!



Jag är själv inne i en liten svacka o andra saker tar tid men jag kommer inte att sluta helt i alla fall. Kanske inte vara lika frekvent som förut bara!



Ha en skön vila och jag hoppas att vi hörs av ändå!!!!



Kram



/Agneta & Tyra

2009-10-08 @ 18:51:07
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Helena & Vilja

Åhh va tråkigt att vi inte får följa er blogg mer men det skall vara roligt att skriva och inte kännas som ett tvång som tar tid från allt annat kul som man vill hinna med! Vi kommer såklart sakna er och alla era fyndiga inlägg!! Har själv inte så mycket tid för bloggen just nu pga pluggande, mm.

Men vi hoppas såklart på att vi kan hålla kontakten iallafall via vår blogg eller via mail! Och vem vet ni kanske kommer tillbaks lite då och då så vi får en liten uppdatering om hur det går för er :-)



Många kramar till er alla tre!!

2009-10-08 @ 23:22:27
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: adelia

Men gud så tråkigt att ni inte ska blogga mer...Men förstår er samtidigt,finns ju oehört mkt mer än detta.Ett bloggande ska inte bli nåt tvång,Och det tar ju en massa tid oxå som man kan lägga på lite viktiga saker,Jag kommer att sakna er iaf,har varit roligt att läsa om er alla;)Och man vet ju aldrig ni kanske poppar upp en dag igen..Lycka till med allt och kramar till dig och många många nospussar till Wallander och Beck från Bianca

2009-10-09 @ 06:01:42
URL: http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca
Postat av: Berit och Vira

Vi kommer också att sakna er blogg jättemycket men hoppas att ni ändå skriver lite då och då. Det har varit en av höjdpunkterna när man öppnar datorn att läsa hur ni har det Där har jag också kunnat följa våra gemensamma träningar. Bra när minnet inte alltid är på topp! Tack även för att du tagit många fina bilder och lagt på bloggen. Själv är jag slö både med kameran och inläggen.

Men jag förstår att tiden inte kan räcka till allt. Ha det gott tillsammans med killarna!

2009-10-09 @ 08:11:49
Postat av: Corinne

Va! Hur ska jag nu veta vad ni gör då matte är med er? Tro inte att hon talar om något för mig! Fast ok då, förstår om ni vill slippa se MOR hänga framför datorn när hon i stället kan gosa på golvet med er. Hoppas min matte tar med mig någon gång så att jag får se "Pau raikti'tt" vad som händer.( Har problem med skånskan )

2009-10-09 @ 12:01:16
Postat av: ia & tjejerna

vi läser er blogg, men är jätte dåliga på att lägga till en kommentar.

Kommer sakna ert bloggande

/ia, kelly, diwa

2009-10-09 @ 15:45:21
URL: http://kellybrown.blogg.se/
Postat av: Sigges matte Lena

Nej men hallå! Ska ni sluta skriva?!? Ååååhh vad trist! Det har ju varit sååå roligt att kunna följa vad ni har för er och också inspireras av alla era olika träningar och tävlingar. Det känns också som om även jag har lärt känna era bloggkompisar lite trots att jag inte ens vet vilka flera av dem är. Ni har ju också blivit ett slags informationsnav där man fick lite koll på vad som hände hos andra flattar här i södern. Jag hör också till skaran som har läst mer och oftare än vad jag har kommenterat men jag vill varmt tacka för all rolig läsning. Jag kommer verkligen sakna ert skrivande men jag kan ju inte säga något om att ni slutar, jag som lät Sigges blogg frysa in för länge sedan. Jag kan bara hoppas att ni blir skrivsugna igen och återkommer med i alla fall någon kort rapport lite då och då. Jag hoppas jag kan hålla mig uppdaterad via träffar, telefon och mail istället.



Ett extra tack igen för det sista, fina inlägget om Sigge.

Stora Kramar från Lena med tvåbent flock



PS/Vi har kanske, kanske tecknat oss för en valp förf leverans framåt jul men vi får se.../DS

2009-10-09 @ 22:25:25
Postat av: Lakrits

Vaaaaa?????? Jag har varit ifrån datorn ett par dagar och så läser jag det här!!! Det är ju döööötrist. Varför varför varför??? Tjat tjat tjat. Jag vill ju veta vad ni hittar på när vi inte ses!



SORG :(

2009-10-09 @ 23:00:13
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Castor

Åh brorsan va trist att du ska sluta blogga. Det har varit så kul att läsa om allt häftigt du och mor hittat på, ja på sista tiden även Beck. Alla era tävlingar och träningar med era vänner. Jag har inte varit nån flitig "kommentarskrivare" men läst din blogg varje dag.

Ha det gott // Brorsan Castor

2009-10-10 @ 15:19:58
Postat av: Carina Lizzi & Toss

Hejsan

Du vet att jag är här ganska ofta och det är tråkigt som säkert andra oxå skriver men jag kan oxå förstå att man har annat än blogga för sig.Jag hoppas att du bloggar igen annars så ses vi snart på klubben, tack för dina tankar på min blogg.

Mvh Carina Lizzi & Toss

2009-10-10 @ 16:32:54
URL: http://www.charminglizzi.com
Postat av: Anonym

Hmmm?!?!

Kan det vara så att du inte tänker sluta blogga, utan bara vill veta hur många som läser din blogg?!?!!?!

Hoppas det :D

/H&Z

2009-10-10 @ 19:58:41
Postat av: Karin och Wilmenlund

Jag ska till Skåne sista helgen i oktober, till staffanstorp. Men det är väl en bit från Malmö?

2009-10-10 @ 23:13:27
URL: http://Karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Karin och Wilma

Ja det är den helgen. Jag ska följa med min mamma, hon ska träffa en gammal kompis och jag är där för att hjälpa henne. Jag tror inte att jag tar med mig Wilma, det är så lång resa. Har inte bestämt mig ännu. Jag kommer inte att ha någon bil, om jag inte kan låna en eller ta buss. Det vore kul att träffa dig, Walle och lille Beck och kanske se er träna :-)

2009-10-10 @ 23:54:49
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Susanne o Pebbels

Jag förstår att man behöver prioritera annat ibland. Hoppas att ni kommer tillbaka!



KRAM

2009-10-11 @ 09:36:32
URL: http://hundtraningen.blogspot.com
Postat av: Karin&Ozzy

Hej! Karin med Ozzy här.

Har aldrig varit inne på din sida tidigare men bättre senst än aldrig.

Lägg inte mer din sida, varför, kan du får veta en annan gång. Kvinnokraft du vet ha ha.



Kram på dig!

2009-10-11 @ 19:09:20
Postat av: Elenor och Zidane

Vi gillar er blogg!!!!!

Så vi säger inte ADJÖ utan PÅ ÅTERSEENDE!

Kram

2009-10-11 @ 20:34:22
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Ulla-Karin

Jag är en av många som är inne och kollar läget och sällan kommenterar. Utan bara njuter av senaste nytt och fina bilder. Hoppas att ni kommer tillbaks. Kram Ulla-karin

2009-10-12 @ 12:24:51
Postat av: Äldrematte.

Ne du Wallekalle. Nu får jag nog snart komma och hämta dej så du får lite lugn och ro från vildbasen och kan tänka över det här med bloggslutandet ordentligt.

2009-10-12 @ 13:40:17
Postat av: Ulrika

Nä, vad tråkigt! Det är alltid lika kul att läsa vad ni har för er! Jag hoppas Helene och Zico-Bus har rätt, ni kanske bara vill veta hur många som verkligen läser er blogg! Fast jag om nån förstår gott att man behöver tiden till annat. Jag har ju inte ens tid med själva hundträningen längre! Hoppas att det blir lugnare snart!

Vi ses i alla fall på lördag!!!



Och angående bloggen så tror jag; På återseende!!!



Kramis! Ulrika

2009-10-12 @ 18:45:48
Postat av: Camilla och Enzo

Här kommer man hem från semestern i Tyskland och kastar sig över datorn för att bli uppdaterad på vad som hänt i flat världen och så ska ni lägga av att blogga :-(

Jag kommer att sakna ert bloggande massor!!! Men vi får ses i r l i stället :-)

2009-10-13 @ 22:11:33
Postat av: Lakrits

Åhhhh, jag saknar att tassa in här och titta till er :( Gör det ändå för att se om ni kanske har ändrat er och börjat skriva igen. Men icke :((

2009-10-14 @ 10:55:23
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Zico-Bus

Håller med Lakkan! Nu när det blir höst, mörkt och kallt, behöver man mer än någonsin lite rolig läsning :( :(

Snälla - snälla - snälla ....... ni kan väl åtminstone twittra lite?

/Z

2009-10-14 @ 14:04:53
Postat av: adelia

Ja det var verkligen kallt i går..det hjälper inte m vantar och än är det inte vinter..Det fick bli en kortis för oss i går kväll..Här hemma lägger sig far o son ganska så tidigt det är bara jag som är en nattuggla..I dag ska jag nog träna Bianca lite,i går var det en vilo dag för henne,,Jag vilar från min träning idag så det blir ombytta roller..ha det gott min 2 o benta vänner..kram o nos

2009-10-15 @ 07:14:18
URL: http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca
Postat av: Karin och Wilma

Ha ha, jag skulle kunna klippa lugg och Peter skulle se att det var något annorlunda men fråga om jag köpt nytt underställ :-)



Jaktträningen är jättekul, självbelönande till skillnad från lydnaden där jag måste ligga i mycket mer. Vi kommer ju bara att ha det som aktivering eftersom Wilmenlund är skotträdd. Men allt det andra kan man ju träna på. Wilma älskar att få gasa på och springa. Och så är det ju mycket tankearbete också, passar bra för henne som är så pass självständig att få använda de två grå.

2009-10-15 @ 12:09:52
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Agneta

Var hittar man er nu då? Vi ska nog också starta på wt här i ev snöyra he heee i slutet av oktober. Ska bli kul. Vi har ju inte tränat så mycket men hoppas det går bra ändå, ser det som träning.



Kram



/Agneta

2009-10-16 @ 09:38:48
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback