En helg...

... i tävlandets tecken för flera av mina syskon/kompisar och bra har det gått och då blir man så klart stolt av att få vara en som känner dom! 

Igår berättade jag om brorsan Enzo. Bea & Corinne var oxå i farten då och rodde hem ett 2:a pris i Nkl. Idag har Vira & Berit fixat ännu ett 1:a pris i Nkl och
Viggo & Mia fixade ett 2:a pris i deras Nkkl debut. Tessie & Ingela lyckades inte hela vägen men jag tror att dom kommer igen precis som Enzo & Camilla. 

Sandy & Ann-Sofi har varit på utställning i Böda Sand på Öland och där gick det tydligen strålande: 
Certet i hamn och senare BIR och BIG!!!!
(har hört detta på omvägar... så jag hoppas att det stämmer annars hoppas jag att någon rättar mig).

Stort GRATTIS till ALLA!

Jag själv har bara legat i soffan och "ätit chokladpraliner" idag och fått rapporter efterhand som MOR talat med glada mattar :-)

Imorgon är det lydnadsträning och MOR har lovat mig att jag skall få nytt belöningsgodis. "Plåstret" får förmodligen stanna hemma hos LILLMATTE imorgon så förhoppningsvis kan all fokus vara på mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

2009-09-07 @ 06:59:03
Postat av: Mia, Viggo o Vera

Nästa helg är det jag som ligger på soffan o äter choklad och håller tummarna så att de nästan går sönder! Och även jag vill prata med en glad matte sen, för jag förväntar mig en rapport!



Plåstret - men hon bor ju här hos oss! Aha, det finns kanske fler plåster. B-plåstret o V-plåstret... Viggo vet precis vad Walle pratar om.



Ha en bra vecka!

2009-09-07 @ 07:01:13
Postat av: Ann-Sofi

TACK SÖTA HELENE



ja du kan tro det var en känsla, att först vinna unghundsklassen + CK med Calla sedan 4:a btkl.



Sandy vinner sin klass med CK, vinner btkl och får cert och tävlar sedan om BIR och här slår hon championhanen.



Lång väntan för att tävla om BIG, ny domare, 21 olika raser och Sandy vinner över dem alla.



Sedan BIS på en SKK utställning, ja det kändes stort och här slutade hon som BIS 6:a.



Lång väg hem, men det var helt ok.



Nu tjejen, närmar sig helgen och jag vet att vi båda har en del att göra, så nu kör vi så det ryker!!



Kramis



Ann-Sofi - Calla - Sandy

2009-09-07 @ 15:09:00
Postat av: Elenor och Zidane

Ja det var riktigt roligt på Böda utställningen. Men nästan lika roligt att vara hemma som du och få glada samtal från vänner som lyckats bra ute på olika tävlingar, eller hur? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback