Nu kör vi lärarlöst

Valpkurstillfällena är nu slut så när som på att vi skall träffas en gång till, dvs Lördagen den 21/10. Så vi som ville fortsätta träna, får nu träffas på egen hand. Vi var 7 st, jag, Elliot, Bob, Lakrits, Vira, Leo & ..... jag har glömt bort vad Bobs brorsa heter, får allt ta reda på det nästa vecka.

Elliots matte Ann är en driftig tjej, hon styrde upp det hela på ett perfekt sätt. Vi hade det jätte trevligt. Lite lockande var det allt att gå igenom 4 koner med en korvbit på toppen, men vi var alla jätteduktiga och belönades sedan med vars en bit korv. MUMS, det var första gången jag fick smaka på det. Vi hade också bra hjälp av Lakrits moster.

Vi övade på det som vi hade lärt oss under Lotta & Margaretas kurstillfälle. Lotta kom och tittade lite på oss och hon såg väldigt nöjd och glad ut. Jag tror hon kände sig stolt över att vi alla är så duktiga.


Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej Wallander!
VA!Knappt 7 månader o redan senil?!Bob´s bror heter Zingo,ju!!Nåja jag tycker också att vi var jätteduktiga allihop.Min matte tackar speciellt för berömmet(bara hon inte blir mallig för det pallar jag inte=))

2006-10-05 @ 11:32:54
Postat av: Moster

Hej! Jag saknar min lille plutt. Jag köpte skålar o hundgodis som bara ligger här och väntar. Hoppas vi ses snart. Jag vill se fler bilder, sa jag innan! Hade inte ni köpt en ny bra kamera?

2006-10-05 @ 22:42:50
Postat av: Wallander

Elliot, klart att du kommer ihåg vad Bob's brorsa heter.

När det gäller dig & din matte så stämmer uttrycket "sådan matte, sådan hund" väldigt bra in. Ni har ju stenkoll på alla.

Har din matte blivit mallig? Säg till om du behöver hjälp för att ta ner henne på jorden igen. Jag ställer alltid upp för mina polare.

2006-10-07 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback