Tränings...

... onsdag.

Idag har jag, Elliot & Lakrits varit och tränat en stund i  (så här fin logga har klubben vi tillhör).

Träningen gick väldigt bra, jag tyckte det vara ganska kul och jag skötte mig jättebra enligt MOR. Vad Ann & Marie tyckte vet jag inte... för dom verkade ha annat att diskutera. Men MOR och jag hade full koll på Elliot & Lakrits. Vi fick verkligen se hur hela läggandet under gång går till i slomotion, Elliot demonstrerade detta och Lakrits visade hur man snabbt och effektiv spottar ut apportbocken.

Efter träningen så fick vi 4-beningarna en pyttestunds lek & pusskalas, jag blev så lycklig av detta att jag fick ett riktigt flatteryck i koppel. Sedan åkte vi in i våra burar för att 2-beningarna skulle göra något viktigt.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

JAG hade full koll på dig även om matte stod och pladdrade.

Visst gick det fort när jag spottade ut apporten. Fast jag höll den sen...tänkte det var bäst att inte reta upp matte, hon har haft lite kort stubin de senaste dagarna.

Mysigt det var med pussarna...fast jag hade gärna fått fler...

Du, spana in det stora paketet till dig från mig. Visst påminner det om en tjockkorv?

2007-12-19 @ 22:44:29
Postat av: Elliot

Hrmmm nu tyckt ja att du va lite vrång.....för vi sa faktiskt att du var duktig idag så de så!
En sak vet jag säkert å de e att du nog kommer att gilla min julklapp till dej.....
kramizar från Elliot
ps.så himla gullig du såg ut när du blev så glad =D

2007-12-19 @ 23:35:17
Postat av: Wallander

Jag har hört att vissa regler gäller när man tränar, dvs att alla även 2-beningarna skall vara koncentrerade på uppgiften som utförs av andra, men det gäller kanske inte i juletider.

Jag tror din matte behöver sömn, sömn och åter sömn, sedan blir hon nog som vanligt igen.

Ok, jag var kanske litta snåler med pussarna, men jag lovar det blir flera när ni kommer på nästa stadsbesök.

Visst liknar pakeketen till mig från dig en TJOCKKORV, men modell större.

Postat av: Wallander

Visst sa ni att jag var duktig, men en kille som jag behöver massor av beröm...

Kul att du tyckte jag var gullig när jag för en stund var överlycklig.

Men du Elliot, kan jag få ett litet klargörande: du säger att du vet säkert men ändå bara tror du... att jag kommer att gilla julklappen från dig.

Din ena från mig, gör nog inte dig besviken heller...

2007-12-20 @ 00:07:19
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback