Saxtorps dammarna...

... vilket toppenställe att träna apportering både på land & i vatten.

Synd bara att jag har lite svårt för båda delar. Känner mig lite kass i jämförelse med mina träningskompisar (men jag hoppas att det lossnar för mig också en dag).

Ann-Sofi (Sandys matte) var snäll och ställde upp och tränade med oss idag. Det blev bara jag & tjejerna ( Lakrits & Sandy).

Nästa vecka skall vi träffas på nästan samma ställe, det gillar jag för här var det lajbans att träna. Så mycket vatten och så fin natur. Viktigt till nästa vecka är att jag & MOR ser till att ha gjort vår hemläxa. I 2-beningsskolorna lär det vara så att om man inte fixar läxor/prov så kommer man inte så långt. Är det någon som vet om det samma gäller för oss 4-beningar?

Guinness, förlåt att vi åkte iväg utan dig. Men MOR tyckte att det kunde vara skönt för dig att få vila ifrån mig lite. Hoppas att FAR tog väl hand om dig, det tror jag att han gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback