Egen PT ...

... ja det hade jag faktiskt idag.

Det var bara jag som ville/kunde träna apportering idag.

Först hade vi lite passivitetsträning, jag, Bell & Spot. Våra 2-beningar dom tjattrade på men vi njöt verkligen alla 5 i det underbart fina vädret.

Jag har berättat tidigare att träningen hemma inte gett något större resultat, men det gick faktiskt lite bättre idag än sist, så kanske ändå...

MOR fick lite nya tips av min PT så jag slipper nog v-rums träningen i fortsättningen.

Innan vi åkte hem så gick (gick & gick) vi en runda tillsammans i skogen. Oj, vilken fart det blev på oss killar, det var nästan som om någon satt en raket i baken på oss. Men jag måste säga att det är LIVET att bara få springa av sig så mycket man orkar. Sedan var det riktigt kul att få göra det med Bell & Spot, dvs 2 av mina storebrorsor från "Sjörövarkullen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback