Tisdagsträning med "störmoment"

Ja, "störmoment" kan man verkligen kalla att det blev på träningen idag. Lakrits har börjat löpa och framför allt jag hade svårt att hålla blicken/nosen ifrån henne. Men jag har hört snacket mellan mattarna att det är nyttigt med störningsmoment, så detta var väl något som ingår i uppfostran kan jag tro

En gång kunde jag inte låta bli att sticka efter henne när hon stack iväg, synd att "friheten" tog slut så himla snabbt bara. Men det var kul så länge det varade, eller vad tyckte du Lakrits?

Efter träningen delades det ut paketer till höger & vänster. Jag måste vara väldigt omtyckt, fick paketer både från Elliot & Lakrits.Jag kan knappt bärga mig tills på torsdag, det skall bli sååååååååå kul att få öppna dem alla. Jättefina var paketen också, alltså utan på, jag lovar att jag inte har tjuvkikat, men jag har luktat lite extra det erkänner jag.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Ja de var en rackarns störigt moment den där lilla Lakrits!Jag hade nog oxå kutat efter er om inte min matte varit så förb....t snabb.Vet nog inte riktigt hur det ska funka när kursen börjar.För vi var inte så jätteduktiga igår eller hur?

Visst har vi tur du o jag som har snälla kompisar som Lakrits som ger oss paket!Å jag håller med dej att det är himla svårt att vänta till imorgon.Men en sak har jag luskat ut:att en av dina saker i "lattjo-lajban-lådan"är likadan som jag ska få(o kanske någon annan oxå som fyller år senare hihi).

En sak till:Det är INTE någon "matalåda"du fått.



2007-03-21 @ 09:18:45
Postat av: Elliot

Äh!Glömde en sak.Jag är lite bekymrad för att vi kanske inte får kallas "minizarna"länge!Vad tror du om de?Det låter ju sååå gulligt eller hur?

Hej då,från Elliot("storizen"?)

2007-03-21 @ 09:21:40
Postat av: Lakrits

Vad kan det vara som är samma. Hmmm...funderar. Hoppas det inte blir dubbelt nu eller att ni redan har en gång grej men då får ni lämna till mej när vi ses på söndag så får matte byta till något annat, det kan hon fixa nästa vecka i så fall.

2007-03-21 @ 11:00:39
Postat av: Sigge

Hej Walle! Tack för att vi fick hänga med på er tisdagsträning igen, det var roligt! Men du, vilka snygga tjejkompisar du har!! Det har du inte berättat så mycket om, men jag förstår att du vill ha dom för dig själv. Speciellt den där sötLakritsflickan... mm... hon måste ha haft någon speciell parfym på sig. OJ så gott hon luktade! Jag hade också klara koncentrationsproblem... Träna?!? Varför det? Det var ett fasligt liv på våra mattar - tyckte dom hakade upp sig lite med kommandona igår, verkar som dom bara kom ihåg "NEJ!".... suck... kunde vi inte bara fått springa & leka &.... Fast du verkar helt klart vara favoriten för Lakrits! Lyllos dig! Jag gjorde mitt bästa för att se snygg ut men hon kanske tyckte att jag var för gammal för henne... hm, får jobba på min image tror jag.

Hoppas du kan sova i natt trots förväntan inför födelsedagen & att familjen sjunger fint för dig imorgon bitti. Vi hörs snart igen!
// Sigge

2007-03-21 @ 21:58:11
Postat av: Lakrits

Jag tyckte det var jättekul att du kom Sigge så att jag fick träffa dej. Jag fick ju höra att du var med en gång innan men då var jag med matte i Stockholm.

Jaså Walle, du berättar inget om oss för andra hundar för att du inte ska få konkurrens. Din buse...

2007-03-21 @ 23:14:38
Postat av: Wallander

Elliot, vilken osis du har som har en så reaktionssnabb matte, ibland kan det vara en fördel att ha en reaktionslångsam, t ex när man är lös och en snygg brud smyger upp bredvid en och bjuder upp till lite bus. Hade MOR varit snabbare så hade kopplet varit på och då hade jag missat det roliga. Är det ingen matlåda som står och väntar på att bli öppnad? Det tror jag inte riktigt på för det luktar väldigt gott om den, men snart snart får jag veta!!!!

Jag tror faktiskt att vi kommer att förbli "minizarna" ända fram tills dess att det kommer nya "minizar" och då är vi riktigt stora killar och kanske inte vill bli kallade för det längre.

2007-03-21 @ 23:16:42
Postat av: Wallander

Sigge, det är bara kul att du har velat följa med och träna med oss "småglyttar". Det har varit nyttigt för oss att se hur duktiga vi förhoppningsvis också är om några år!!!

Jag håller fullständigt med dig, det var ett himlans tjatande med ordet "NEJ", men förstår att det kanske var lite befogat för dom att använda i alla fall just igår.


På tisdag nästa vecka börjar vår nya kurs, som varar ett tag framöver, men sedan kan du träna med oss igen om du vill?

Jag har inte hållt tyst om mina tjejer, kanske har jag inte berättat så mycket ingående om dom, men jag skriver ofta om dom. Det är helt OK att andra också tycker dom är söta, men Lakrits vill jag gärna att ni håller tassarna ifrån.

2007-03-21 @ 23:35:05
Postat av: Elliot

Stoooooppppp!Nu tycker jag att det är lite sakfel här o där!De e jag som gillar Lakrits mest.Men du Sigge kan väl ragga upp någon av våra syrror?
Dom gillar nog lite mer mogna killar.Du vet Lakrits gillar bus,vatten,bus,bus och bus i vatten.

Å Walle jag kommer INTE att hålla tassarna från Lakrits så de så.....

2007-03-22 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback