Jag ligger nog allt lite pyrt till ...

... efter gårdagens träning.

Blir nog inte helt enkelt att "korrigera" detta snedsteg.

En av instruktörerna var dubbelbokad så vi blev uppdelade i bara 2 grupper. Den grupp jag hamnade i skulle börja med att hoppa hinder. Jag tyckte inte alls det var kul att hoppa igår. Det som däremot såg betydligt roligare ut var att se att Singo vara lös en bit längre bort. Jag bestämde mig efter ett kort överläggande med mig själlv att sticka bort dit och se om han ville dra en repa tillsammans med mig. Han hängde på men sedan gjorde jag något som inte var så uppskattat, jag ställde mig över honom när han lagt sig på rygg, men jag skadade honom absolut inte på något vis.
Jag är trots allt en snäll kille!


Kommentarer
Postat av: Lakrits

När jag var liten så morrade jag och försökte låta jättefarlig om någon var större än jag men det var liksom inget illa menat. Nu är jag så stor så jag behöver aldrig ta till den metoden. Den är inte så bra men det är inte lätt att vara klok alltid.

Postat av: Wallander

Men Lakrits, du är en tjej och jag tror inte att det uppfattas på samma vis.

2007-05-16 @ 18:47:14
Postat av: Lakrits

Kanhända. Fast det är väl egentligen ingen skillnad. Jag slogs en gång med min syrra, vi var riktigt oväns för hon var kaxig och jag med och så var vi jättetrötta också. Men jag är ju ingen arg typ för det, jag bara blev trött på släkten. När jag leker med er är jag ju jättesnäll. Så här efteråt ångrade ju både jag och syrran att vi rök ihop men allt kan ju inte bli perfekt. Man har bättre och sämre dagar. När du och Singo stack och du gruffade så tänkte jag att det var väl då lite onödigt men jag tänkte inte att du var arg på riktigt. Det lät inte så tyckte jag. Det lät mer som att du skulle tala om något för Singo fast du använde en onödigt ohyfsad ton.

2007-05-16 @ 19:15:57
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Guinness

Walle!
Du är ju den snällaste flatte-killen jag känner. Inte behöver du oroa dig för en sådan liten incident. Vi killar har det lite jobbigt i den här åldern har jag hört från säker källa. Vi vet ju inte riktigt om vi är små eller stora. Det ligger i vår natur att testa lite. Men du skulle ju aldrig göra något förfärligt, det vet ju alla som känner dig.
SIP! GBM

2007-05-16 @ 19:20:09
Postat av: Wallander

Ja,ja, nog om detta. Jag tänker glömma det nu och gå vidare i mitt roliga & jätte spännande liv.

2007-05-16 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback