Lek, träning...

... & åter lek med Sigge på Spillepengen.

I strålande solsken begav jag, MOR & FAR oss till Spillepengen. Där mötte vi upp Sigge, Lena, Fredrik & Linus. Först fick vi springa av oss lite för att bli av med springet i våra ben. Sedan blev det lite kontaktövningar och därefter lite apportering & linjetag. Lite stoppsignalsträning försökte vi oss oxå på.

Dagens fotograf (FAR) var något orörlig, där han hade satt sig där satt han, så därför är några bilder väldigt långt borta.
image512
image515
Här hade vi hittat en kompispinne, stor & bra för 2!
image514
Efter fikat och lite slappande i solskenet så var det dags att bege oss hemåt. För att inget skulle glömmas kvar så hjälpte jag till att samla ihop mina dummiesar. 
image516
Linus fick jag inte hälsa på alls idag, han sov sig igenom hela vistelsen, trött typ den där killen.
 

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Det ser soligt och fint ut på bilderna. Fick ni vara själv där i det vackra vädret eller var där många andra hundar?

Små tvåbeningar verkar vara väldigt trötta typer. Det var bättre fräs i oss när vi var små tror jag.

2008-04-20 @ 21:29:06
Postat av: Wallander

Det fanns några andra hundar där med sin matte men dom gick strax efter att vi anlänt. Sedan hade vi hela Spillepengen för oss själva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback