Träning med...

... köttbullstörningsmoment.

MOR var lite tveksam till att vi skulle åka och träna, hon tycker nämligen att jag beter mig lite KONSTIGT för tillfället, springer efter alla här hemma och flåsar och håller på hela tiden. Men plötsligt kom hon på att det kanske var bra att åka iväg och träna... för då borde jag hänga på henne som ett plåster även där. Så vi kom alltså iväg och ja det blev lite intimare kontakt än vanligt men dom där köttbullarna som låg på toppen av konerna, ja dom var lite mer intressanta i alla fall när vi tränade slalom mellan dom. Det fanns någon annan av mina träningskompisar som tyckte köttbullarna var mer intressanta även då vi tränade inkallning, men då hade jag bara ögon för MOR min.

Det här är min nya vän, Trazan Apanson är hans namn som jag fick av Ann & Elliot (kolla in naveln):
image416


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Hmmm...känner mig träffad. Jag tyckte köttbullarna var väldigt intressanta. Dessutom glömde matte att säga till mig att jag inte fick ta dem. Så jag trodde faktiskt att man skulle käka upp dem. Som man kan missförstå saker...

2008-02-21 @ 09:35:08
Postat av: Wallander

Ja tänk som det kan bli.

MOR sa till mig att dom skulle ligga där som prydnad, men jag försökte en gång i alla fall, fast utan lycka.

Postat av: Lakrits

Haha...skulle vilja se min matte ha godis som prydnad. Hon har gått här hela kvällen och tittat om och om igen i skåpen. Väntar bara på att hon ska gå löst och börja baka.

2008-02-21 @ 21:29:10
Postat av: Wallander

Verkar inte som om din matte hade någon större lycka heller...

2008-02-21 @ 21:51:27
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback