Lite lite…

... träning blev det igår.


Jag & MOR bestämde oss för att köra till Lomma. Det var många 2-beningar samlade omkring fikabordet men inga 4-beningar i sikte. Var 4-beningarna befann sig märkte jag först när vi gick förbi bilarna för då blev jag minsann rejält utskälld, det var minsann bäst att skynda sig förbi.


FAR dök plötsligt upp på Appellplan, han hade cyklat ända hemifrån bara för att se oss träna. Nu blev det inte så mycket träning av men lite och det lilla vi gjorde gick rätt så bra. Men det konstiga var att MOR bara gick på när vi tränade linförighet, hon brydde sig inte om jag var med eller ej så det gällde minsann att hänga på om man skulle få i sig några korvabitar.


När vi tränat en liten stund så dök brorsan Elliot upp med sin matte och så blev det lite träning till med inslag av passitivitet medans 2-beningarna babblade på.


Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-BB

Jasså, det är runt fikabordet dom tränar, när jag inte är där :D

Vi var hemma igår och bakade - så om ni är sugna på något sött och sitta lite runt fikabordet, är det bara att bege sig till Lomma ikväll igen.

/H&Z

PS. Förstår att Marie har förmedlat ett tips. Jag tror det kommer att funka bra om ni ger det en chans.

2008-06-05 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback