Lite bortkomna...

... kände vi oss allt idag på vitspårsträningsstarten. 2-beningsgruppen bestod nästan bara av grönklädda jaktherrar men några damer har tydligen vågat sig in under årens lopp oxå. Alla dessa kände varann mer eller mindre, men inte så konstigt eftersom att de träffats och tränat tillsammmans under mången år. Fördelningen mellan oss 4-beningar var nog fifty-fifty könsmässigt men rasmässigt var det en salig balndning. Jag & MOR kände bara Ann & Elliot, Marie & Lakrits, Ingvar & Anita samt blivande domar-Bosse (lite). Att komma ihåg alla namn på dessa nya bekantskaper, går bara inte... men några lär väl fastna under träningstidens gång kan jag tänka mig. Men det verkar att vara ett glatt gäng... så det skall nog gå och anpassa sig där oxå.

Det blev alltså tidig morgonuppstigning & tidig frukost för redan 07.45 var vi på väg till Ann & Elliot. Jag fick hoppa in i Elliots bur, dock med mellanväggen isatt. Marie & Lakrits mötte vi upp nästan ända framme vid Kyllingahus, dom fick åka i egen bil för att Lakrits precis börjat löpa. Jag tyckte vi fick sitta i bilen väldigt länge innan det vara dags för oss att spåra. Spåret hade inte legat så jättelänge så det var ett ganska enkelt spår att ta sig igenom trots lite svårigenomkomlig terräng i början. Jag, Elliot & Lakrits fick gå samma spår idag, men framöver kommer vi att få vars ett.

Nästa spårtillfälle blir först den 15/3, nästa helg kommer det lite annat kuligt emellan.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ja, vi håller med om allt du skriver. Namnen gav matte upp ganska snabbt utom några som fastnade av sig själv för att hon hörde dem så många gånger.

Ser fram emot när vi kan åka tillsammans igen, just nu får jag åka själv. Men det positiva idag var att matte körde in om Teba och handlade en hel del.

2008-03-02 @ 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback